• passionsblomman

Tantvarning 4

Dags att möbla ett nytt tantrum, såhär i vårtid.
    Behöver du kolla i första tråden om du är en tant eller inte?
    Ja, gör det då:www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

: - D
    : - )
    : - (
    : - o
    : - ?
    : - [

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:19
    När tanter ska länka blir det visst inte alltid rätt, här är tråd 1:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 2:

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 00:20
    Och så tråd 3 :

www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3207221.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 08:22
    Ooooh, jag glömde -Att vara tant är en attityd och en inställning, och den här tanten är en underbar inspirationskälla:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-20 20:39
    : - p
    PUSS!!!

• Svar på tråden Tantvarning 4
  • didis

Thuja kan visst vara snyggt och som fond till en rabatt blir det en bra bakgrund.

Till vårt trähus passar det dock inte alls tycker jag.

Enligt Norrköpings Tidningar kan thuja under ogynnsamma förhållanden, inte självantända, men vara MYCKET lättantändliga så jag får väl smyga ut en kväll med tomtebloss i högsta hugg

• passionsblomman

Jag kan råka komma och hälsa på också och så kan vi grilla och ingen kan ju hjälpa om en grill i ett obevakat ögonblick välter så lite glöd-eller mycket-åker in i häcken..

didis skrev 2009-05-18 14:53:51 följande:
    Thuja kan visst vara snyggt och som fond till en rabatt blir det en bra bakgrund.Till vårt trähus passar det dock inte alls tycker jag. Enligt Norrköpings Tidningar kan thuja under ogynnsamma förhållanden, inte självantända, men vara MYCKET lättantändliga så jag får väl smyga ut en kväll med tomtebloss i högsta hugg
  • didis

Grillar kan vara mycket ostadiga

passionsblomman skrev 2009-05-18 14:56:08 följande:
    Jag kan råka komma och hälsa på också och så kan vi grilla och ingen kan ju hjälpa om en grill i ett obevakat ögonblick välter så lite glöd-eller mycket-åker in i häcken..
  • passionsblomman

Gäster med!

Och det blir antagligen SÅ mycket lättare med grannsämjan om oyckan berodde på någon annan idiot!

didis skrev 2009-05-18 15:00:23 följande:
    Grillar kan vara mycket ostadiga
  • Panzerfaust

Thujor är äckliga, de stinker och skitar ned samt är rena döden för allt trä det kommer i närheten av.

• didis

Du kan också bli inbjuden till grillpartyt!

Panzerfaust skrev 2009-05-18 15:24:32 följande:
    Thujor är äckliga, de stinker och skitar ned samt är rena döden för allt trä det kommer i närheten av.
  • passionsblomman

Du, om Panzer kommer och jag tar med mig sambon(och det vet du ju att jag gör) då lovar jag att det innan kvällen är slut har bildats ett nytt politiskt parti i er trädgård.

Och där i sommarnatten kan de hålla ÄKTA brandtal!

Det kan bli en historisk milstolpe, och du kan tjäna en hacka på att visa upp "platsen där det nya Sverige" började i exklusiva intervjuer.

didis skrev 2009-05-18 15:27:42 följande:
    Du kan också bli inbjuden till grillpartyt!
  • didis

Låter kanon! Jag har alltid drömt om att ha ett minnesmonument i trädgården.

Hur lyder manifestet (mer än att utrota thujor)??

passionsblomman skrev 2009-05-18 15:32:50 följande:
    Du, om Panzer kommer och jag tar med mig sambon(och det vet du ju att jag gör) då lovar jag att det innan kvällen är slut har bildats ett nytt politiskt parti i er trädgård. Och där i sommarnatten kan de hålla ÄKTA brandtal! Det kan bli en historisk milstolpe, och du kan tjäna en hacka på att visa upp "platsen där det nya Sverige" började i exklusiva intervjuer.
  • Panzerfaust

Funderar faktiskt på att engagera mig politiskt

Svar på tråden Tantvarning 4