• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Hehe... ja, man får lita på lillasyrran...
    Och det är verkligen galet nära nu!!!!!!

soon and very soon skrev 2009-04-21 06:39:24 följande:

Tindragull: collt att du är så avslappnad Jag ska inte göra nån provuppsättning heller litar på frisören hon är ur duktig o vi är gamla barndomskompisar, sa att hon får fria händer.för övrigt fattar jag inte hur nära det är!! helt sjukt!!!!snart tjejer står vi där som brud o ska bli fru!!!!!!!!!!!!!!
  • anja1661
    MissieA skrev 2009-04-20 20:42:30 följande:
    Blev du nöjd med allt? Jag gör både hår & smink på en ganska proffsig salong.
    japp jag blev jättenöjd! hon prickade in precis det jag ville ha!!!
  • Malmöbrud 2009

Anja1661: vart har du hittat dina ljushållare;) me like.

Ïdag blir det ett besök på MAC måste köpa löst puder för jag blir lätt glansig. I veckan ska jag få mina secret box bilder... ska bli kul att se!!

Elinpierre och Villnu: vi har träffat vigselförrättaren i helgen och så har jag stämt av förra veckan att vår festlokal är bokad igen för säkerhets skull. Vigselförrättaren la in vigseln i sin mobil när vi var där så jag hoppas att det bara var en påminnelse för hans egen del...

• elsi

OMG 18 days..
    kvar= Blommor -nu på fredag
    mottagning - onsd kväll kolla allt med hotellt
    träffa prästen - torsdag
    middag - nästa vecka kolla menyn med hovmästern
    ringar - imorgon eller helgen
    klänning - sy upp nu på helgen OCH lämna in tyget
    för My Honeymoon outfit!/going away dress
    bolero + skor - skickad från england igår

OCH::::
    Gör deklarationen,
    lära gymnpa pass utan till till helgen.
    Rensa hemma så det finns plats för 2 tärnor mina föräldrar ..er OCH en brud! på 44kvm!!!!! ja och katten!

gör flyttanmälen, spela in en låt på CD, gör Vigsel program
    Fest musik??

oroa mig för möhippan
    Gifta mig och flytta

• MissieA

OMG!! Är det bara 18 dagar kvar?? är jätteglad samtidigt som det börjar pirra.

har fortfarande inte hittat underkläder & måste köpa vaser & skål snart känner jag. Nu börjar dagarna gå sjukt snabbt

• Tindragull

Jahapp! Och bara för att jag kläckte ur mig att jag inte stressar så mycket....så har jag nu fått magkatarr! Inre stress eller vadå?

• Corona

Fick precis veta att svärmor bjudit in några extra barn till vår bröllopsfest för vuxna. Två veckor efter o s a-datum och utan att kolla med oss. Blir man glad eller?

Djupa andetag...

• Villnu
    Corona skrev 2009-04-21 21:13:14 följande:
    Fick precis veta att svärmor bjudit in några extra barn till vår bröllopsfest för vuxna. Två veckor efter o s a-datum och utan att kolla med oss. Blir man glad eller?Djupa andetag...
    Då skulle inte jag vara så glad... Nog mycket att tänka på ju.
  • ElinPierre

Skulle INTE tillåta det... För då skulle jag gå och irritera ihjäl mig på det under dagen....

Corona skrev 2009-04-21 21:13:14 följande:
    Fick precis veta att svärmor bjudit in några extra barn till vår bröllopsfest för vuxna. Två veckor efter o s a-datum och utan att kolla med oss. Blir man glad eller?Djupa andetag...
    Tindragull.. Åh fFYYY!!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2