Nu e jag deppig!!!
Måste skriva av mig...
Pratade med min bästa vän och bröllopsvärdinna precis i ett annat ärende när hon passar på att berätta att det inte blir någon möhippa...!!
För ingen av mina vänner har tid!
Inte världens hemskaste sak kanske man kan tycka men jag såg verkligen fram mot detta!
Jag ordnar alltid med fester o happenings o överraskningar för alla mina vänner o jag var ju dum nog o tro att de skulle kunna ordna en enda kväll för min skull...
Hade fått lite hintar från pojkvännen om ett visst datum o tolkade in att det var dags då så jag har ju trott att det verkligen skulle bli av, men det sket sig uppenbarligen...
Sitter här som ett frågetecken med tårar i ögonen...
Jag förstår att folk har fullt upp men har man inte tid med sin väns möhippa? En enda kväll?
Kunde ju likaväl bara varit något litet i några timmar, bara själva grejen att de ordnar något bara för mig, vad det än är, jag hade blivit lika glad för det!
De har ju ändå känt till bröllopet i tre månader, måste väl gått o ordnat en enda dag under den tiden känner jag?
Känner mig sviken, så mycket som vi lägger ner i tid o pengar på bröllopet o fixar för våra gäster, så kan de inte ens offra en kväll för mig?
Nu får jag väl sluta gnälla men jag behövde bara få ur mig det, kan ju inte beklaga mig för mina "vänner" för det är ju de som har svikit mig...