Jag har inte börjat med festhäftet ännu, har inte fått tummen ur än heller. Det är nog bra med festhäfte för då får gästerna lite att prata om med varandra om de inte känner varandra så bra.
Det här med OSA datumet retar mig. Idag har jag fått lägga till folk på listan, ta bort folk osv för det är inte till oss våra långväga gäster svarar till.
Idag har jag gått runt i lägenheten efter vårt besök var avklarat, i min klänning, skor och ring och känt mig helt amazing. Synd bara att man inte ser skorna så bra, det är så mycket tyg.
Peppar peppar, mina naglar är kvar än så länge och de är långa och fina.
Jag ska nog också låna ElinPierres tema med pärlor;)
Bröllop på gång skrev 2009-04-11 19:34:25 följande:
Tror ni inte jag knäckte en nagel till imorse!?! *suck*Så nu blir det väl tippar på samtliga naglar, hade tänkt o kanske bara gjort på ett par stycken då mina egna naglar är skapligt långa... Men det kanske inte blir snyggt om man inte gör tippar på alla naglar?Jag e ju helt ny på det här... Har satt på lösnaglar själv när det varit party o så men aldrig gått till salong, ska bli spännande!ElinPierre: det lät fint med pärlor, jag har lite "pärl-tema" på min bröllopsdag, bla på klänning och tiara...Kanske snor den idén? hihi Ska ni ha festhäften?Hur går det med dem?Jag har tänkt börja med dem, men får ju aldrig tummen ur... Yes, fyra veckor kvar! Tänkte på det förut vid fyratiden att om fyra veckor står man brud! Jag ser fram mot det men hoppas ändå tiden går långsamt så man hinner med allt! hihiGlad Påsk på er!