Hello!
Puuuh va mycket som är på g känner jag...
Håller på o filar på festprogram med foton/text/sånger mm mm o så funderar jag på bordsdekorationer / pynt o sen på små presenter till gästerna o sen kanske bröllopsbubblor och och och... suck!
Hur ska vi hinna allt på en månad?
Eller jag snarare, min pojkvän har ju inte riktigt samma drömmar o idéer med bröllopet som jag, för hans del skulle det säkert räcka med standard vad gäller allting, men man vill ju ha det "lilla" extra så att det känns som att det är just vårat bröllop, eller hur?
Va hos fotografen häromdan o hon är verkligen positiv o sprudlar av idéer men det trista e priset... Dyrt!
Jag har drömt om att ta foton ute vid havet men för det skulle det bli ett tillägg på ca 1500:- o vill vi ha högupplösta foton på skiva skulle det bli tillägg på ca 2900:- Vilka priser!!! Vad får ni betala?
O vad väljer ni för "fotopaket"?
Även om de e dyrt o få foton på skiva så känns det ju ändå som en långsiktig investering, då kan man ju göra egna framkallningar o även fotoböcker billigt på nätet...
Ang osa, är sååå trist att inte folk kan förstå innebörden o svara, i god tid! Läste att en av er knappt fått svar från hälften, dålig stil!
Inte ska man väl behöva sitta o ringa runt, vi som brudpar har ju så mycket o göra ändå, respektlöst av folk tycker jag!
Vi har osa 15/4 o väntar på 4-5 familjer... Hoppas verkligen de hör av sig snart för jag vill inte gå o tänka på det sen... Om man nu istället vill fråga någon annan (vi har väldigt tajt budget) så kan man ju inte komma för nära inpå, skulle satt osa tidigare men va dum nog o tro att gästerna skulle höra av sig tidigare o inte vänta in i det sista...
Ja ja... Nu har jag gnällt tillräckligt!
Kan va skönt o få gnälla av sig lite ibland, för att lixom ladda om o få nya krafter! *hihi*
Va o träffade de som ska sjunga på bröllopet i förrgår, jag fick ståpäls på armarna, när hon sjung just "våra" sånger som vi valt ut till bröllopet, helt underbart!
På bröllopsdan ska jag till frissan 8.30 för jag får räkna med 3 h för smink o hår, fotografering kl 13 o före där får man stoppa i sig lite mat, har ni några tips på bra energirik mat som går lätt att äta o inte som kladdar?
Vigseln börjar 16
Vilket underbart väder det varit de senaste dagarna, tänk om vi får så fint på vår bröllopsdag!?!