• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Villnu

Då va underkläderna färdigt så nu är det bara en underkjol oxå... Va roligt att din klänning elinpierre snart är hos dig å hoppas att den kommer sitta som ett smäck :)

• Tindragull

Villnu: Vad blev det för underkläder då?

• MissieA

Hej tjejer kul att allt går så bra för er alla. Vi var på vigselsamtal i lördags och vigselförättaren är helt underbar och vi är så nöjda med upplägget.

Jag letar fortfarande efter snygga underkläder, var har ni köpte era?

• Tindragull

Roligt med vigselsamtal!!!
    Snygga underkläder ja... Vet fortfarande inte vad jag ska ha för trosor...

MissieA skrev 2009-04-01 21:13:14 följande:
    Hej tjejer kul att allt går så bra för er alla. Vi var på vigselsamtal i lördags och vigselförättaren är helt underbar och vi är så nöjda med upplägget.Jag letar fortfarande efter snygga underkläder, var har ni köpte era?
  • ElinPierre

Har suttit och kollat mina secret foton nu!!! Skulle välja ut 20.. Det blev 40.. Men nu har jag bantat ner dom till 21... Är så JÄKLA NÖJD MED DEM!!!!!

• Tindragull

Gud vad kul!!!
    Lite avis faktiskt...

ElinPierre skrev 2009-04-01 21:42:33 följande:
    Har suttit och kollat mina secret foton nu!!! Skulle välja ut 20.. Det blev 40.. Men nu har jag bantat ner dom till 21... Är så JÄKLA NÖJD MED DEM!!!!!
  • Tindragull

8:30 lämnade min klänning Malmö! Tyvärr har den bahndlats i tullen, så jag åker väl på att betala tull för den...

• elsi
    ElinPierre skrev 2009-04-01 21:42:33 följande:
    Guuuuuuuuuuud va kul, var gjorde du dom?

Själv? nu börja oro mardrömmer mm. Vi är ju särbo så att gifta oss är jätte stort för mig. Måste flytta lämna mitt hem, som var min räddning, i särkerhet efter någit hemsk och jag har sååååååååååååå j????????????vla mycket att göra!!
    o så skatten oxå
  • ElinPierre

Min har också behandlats i tullen.. Men i 15 minuter, så det känns ju inte som de borde gjort nåt.. .eller?? Jaja.. Det återstår och se.. Vi får väl åter hålla tummarna.. ;o)

Tindragull skrev 2009-04-02 09:31:37 följande:
    8:30 lämnade min klänning Malmö! Tyvärr har den bahndlats i tullen, så jag åker väl på att betala tull för den...
  • Tindragull

En minut tog det för min! Har din också kommit till malmö nu? Då har den ju hunnit ifatt min! Undrar om de känner igen varandra?

ElinPierre skrev 2009-04-02 10:06:52 följande:
    Min har också behandlats i tullen.. Men i 15 minuter, så det känns ju inte som de borde gjort nåt.. .eller?? Jaja.. Det återstår och se.. Vi får väl åter hålla tummarna.. ;o)
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2