• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • ElinPierre

Wiii!!! Min klänning är äntligen klar!! Någon som vet hur lång tid MillyBridals frakt tar? De skulle skicka klänningarna i morgon!

Har även fått nys om att en möhippa planeras... Trodde nog faktiskt att det kanske inte skulle bli nån, men nu är jag glad! Fick en fråga om jag ville ha med mamma- absolut sa jag, men med lite eftertanke fick min sambo ringa och säga att jag helst inte vill ha en massa sexfrågor och sånt om hon ska med.. Tycker sånt är SUPERjobbigt (när mamma är med alltså).

Hoppas på en mysig dag, men håller mina förväntningar ganska låga. Helst slipper jag pinsamheter, men kan gissa att det blir lite sånt också.

Vet även när svensexan blir av! GUD vad jag skulle vilja vara med och se det!!!
    Jag hoppas att han får världens roligaste dag!!

• Tindragull

ElinPierre: Härligt!!! Min klänning börjar också närma sig att vara färdig nu äntligen!
    Enligt Milly så räknar de med att frakten tar 5 dagar, men det kan ju gå fortare om man har tur...

Kul att hippa planeras! Hoppas den blir toppen!

• ElinPierre

Ja.. jag längtar...
    Efter ALLT.. Hela grejen.. Ska det inte ta och bli våran dag nu? Eller två veckor innan skulle jag önska att det blev på ett nafs! För då blir det att fixa det allra sista, och gå på några behanldingar (fot och ansikte i alla fall!) och förhoppningsvis hinna njuta lite!!
    Villvillvillvill

• Tindragull

Jag är precis likadan! Vill hoppa framåt en 3-4 vewckor NU.

• MissieA
    Tindragull skrev 2009-03-30 13:47:18 följande:
    Jag är precis likadan! Vill hoppa framåt en 3-4 vewckor NU.
    Hehe inte jag, jag behöver dom veckorna för att sola men det kommer gå så snabbt nu. Synd bara att det är så kallt ute jag har en känsla på mig att vi inte kommer få fint väder.

Elin: vad kul med möhippa men som du säger, håll förväntningarna låga för det är alltid bättre så hehe. Men då är det snart dags för en
  • soon and very soon
    MissieA skrev 2009-03-30 19:33:23 följande:
    jag har en känsla på mig att vi inte kommer få fint väder.
    tror oxå på kallt väder, vill ju ha vååååååååååååååååår!
    alla dagar behövs!!!
    ska göra min första ansikts behandling på onsdag(pirrigt) men o så kul! o skönt!
  • anja1661

jag är optimistisk! klart det blir fint väder den 9maj, det har jag ju beställt!!
    men liiiite nojjig e jag då jag inte vill lägga pengar på en sjal eller liknande. men man e ju inte ute så länge så man borde väl klara sig utan va?? det e ju bara utanför kyrkan som man e ute....

jag e varmblodig av mig så ajg fryser sällan. de flesta vinterjackor är för varma för mig osv...
    jag chansar på att jag klarar mig utan.

men det måste bli 9 maj NU NU NU!!!!!!!
    *längtar*

• ElinPierre

Klart det blir fint väder! Och skulle det inte bli det- Så spelar det faktiskt inte så stor roll- foton blir bättre i regn har jag hört!

• Tindragull

Wohoooo!
    Våra klänningar skickades idag!!!!!
    Jiiiipie!!!!!!!
    Stage 2-6 gjordes klara samma dag!!!

• Tindragull

Ja, kanske inte ir egn, men bästa för fina bilder ska tydligen "gråväder" vara...

ElinPierre skrev 2009-03-30 20:50:51 följande:
    Klart det blir fint väder! Och skulle det inte bli det- Så spelar det faktiskt inte så stor roll- foton blir bättre i regn har jag hört!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2