• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • ElinPierre

Vill du att folk ska se ditt galleri måste du låsa upp det på något vis.. Har gjort det en gång men glömt hur man gjorde :S
    Skulle va spännande att få se buketten!

• soon and very soon

börrolp på g: gå in på inställningar på sidan och gå in på hgallerit o kryssa för eller nått, för att få gallerit synligt.
    välkommen hit o förstår dig väl, de flesta väntar eller antar att man sa förstå att de tänker komma

• soon and very soon

mardrömmarna har kommit här...
    o det bar surrar bröllop konstant!
    köpte placeringskort idag, var sååå nöjd slet upp förpackningarna o embossingfönen för att se att jag hade fått hem enkla kort( går ej att ställa) men gillar läget o får lägge korten på vinglasen eller nått. embossade 20, fortsättning följer....

• Bröllop på gång

Nu har jag fått in galleriet, märkte också att det ej kom fram...
    Så kolla gärna in där!
    Lade in en bild på mina nyinköpta brudskor också!
    Ja det snurrar bröllop i huvet hela tiden, just nu sitter jag o funderar på sånt som ligger alldeles för långt fram i tiden för att lägga energi på att oroa sig för nu egentligen, typ bordsplacering, placeringskort (även om de kan va skönt o ha fixat, men vi vet ju ens inte hur många vi blir än) *suck*
    Hjärnan går på högvarv!
    Får försöka sikta in mig på de nära förestående sakerna istället... Som blommor o hår/smink-planeringsbesök...

O musik på bröllopet!
    Hur många / vilka sånger/psalmer ska ni ha?

Soon and...: de blir säkert ändå fina de korten!
    Hur ser de ut?

• ElinPierre

Vi kommer förmodligen ha 2 psalmer och 3 solosånger.
    psalm 357 plus 410. Vet inte vad dom heter men de har fin text!

Solo- Värmlandsvian (den är också in och ut musik), du är allt och fields of gold... Grinar direkt jag hör dem nu!!

• Bröllop på gång

Det är ungefär något sånt antal vi tänkt oxå...

Va skoj, Du är allt ska vi oxå ha!
    Jag verkligen älskar den sången, min m2b´s kusin hade den på sitt sommarbröllop förra året och det var sååå vackert!
    Vi har frågat en av mina bästa vänninor om hon vill sjunga den o hoppas hoppas hoppas att hon säger ja!
    Jag gråter också när jag hör den och är rädd för att jag kommer storgråta på bröllopet... Bara man har vattenfast smink så...
    Sen har vi tänkt Båtlåt (Robert Broberg) just för att lätta upp den nervösa spänningen lite o även för att vi träffades på en båt!
    Sen funderar vi på Den blomstertid du kommer (är väl en psalm?) sen får vi lura lite på de andra, ej helt spikat än...

• elsi

soon and very soon skrev 2009-03-28 18:18:41 följande:

mardrömmarna har kommit här...o det bar surrar bröllop konstant!köpte placeringskort idag, var sååå nöjd slet upp förpackningarna o embossingfönen för att se att jag hade fått hem enkla kort( går ej att ställa) men gillar läget o får lägge korten på vinglasen eller nått. embossade 20, fortsättning följer....
    jepp, klännings ångest allt är fel mardrömmar! Nå ja 6 v kvar!!!
  • elsi

Var på Pernillas Brud butik visning idag. Rätt intressant, men jag personligen vågar inte beställa skor från nätet, Men det är inte så mycket fel på kvaliten, de var rätt sköna faktiskt!

Jaysus, 6 veckor... gulp!

• Tindragull

Vi kommer ha två psalmer och tre solosånger.
    Psalm 162 vers 1-4 och psalm 411.
    Solosångerna blir "Vågar du vågar jag", "Där du andas" och "Can't help falling in love"

Bröllop på gång skrev 2009-03-28 18:57:57 följande:

O musik på bröllopet!Hur många / vilka sånger/psalmer ska ni ha?
  • soon and very soon

2 psalmer, 2 solo sånger den ena "kärleken kommer kärleken går" (vet att den inte heter så men det står helt still.)
    vet ej vad det andra blir för nått.

Ang korten är det ett hjärta(ni vet ett enkelt från panduro) som jag haft svart/glittrigt pulver på och embossat. vart ganska bra, hade varit bättre om de stått men, men....

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2