• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Wohoooo! Min är i Leipzig och väntar på ett flyg hit, så den når kanske sverige idag!!!

• ElinPierre

Ujujuj.. Får ont i magen bara jag tänker på det!!!!
    Herre gud så nervös jag är...
    Speciellt efter gårdagens besvikelse för bruden här inne...

• Tindragull

Ja, hjälp ja! Det är verkligen ont om tid att jaga fatt på nåt annat om den inte är som den ska!

• ElinPierre

Har bestämt mig för att leta reda på en snygg kort klänning i så fall.. Typ på vila eller nåt... Borde ju finnas en hög med vita såhär nära studenten..
    Men så får vi ju inte tänka egentligen Klart dom passar och är helt underbara!

Tindragull skrev 2009-04-01 13:51:53 följande:
    Ja, hjälp ja! Det är verkligen ont om tid att jaga fatt på nåt annat om den inte är som den ska!
  • ElinPierre

Ikväll ska jag få se alla mina secret bilder!!!! Oooo så spännande!!

• Tindragull

Såklart de kommer!
    De kommer vara de vackraste klänningarna i världen och de är VÅRA! Dessutom kommer de sitta otroligt bra! Har jag bestämt!

ElinPierre skrev 2009-04-01 13:58:51 följande:
    Har bestämt mig för att leta reda på en snygg kort klänning i så fall.. Typ på vila eller nåt... Borde ju finnas en hög med vita såhär nära studenten..Men så får vi ju inte tänka egentligen Klart dom passar och är helt underbara!
  • Tindragull

Åh, vad spännande!!!
    Jag har inte ens tagit mina kort än...

ElinPierre skrev 2009-04-01 13:59:16 följande:
    Ikväll ska jag få se alla mina secret bilder!!!! Oooo så spännande!!
  • ElinPierre

Pratade med DHL igen och som vi misstänkte tar det 2 extra dagar att få dem skickade hit (ut i urskogen...)...

MEN! Jag kom på en alldeles utmärkt ide om att hämta upp paketet på vägen till svärmor. Då skulle vi kanske kunna hämta det i Karlstad på fredag ändå!! Hoppas hoppas att det funkar!

Så jag ska komma ihåg att packa ner skorna och möjligen korsetten (vågar jag visa den för svärmor... ?) så kanske vi kan prova ändå.. Om jag orkar hålla mig en hel dag, för vi träffar inte henne förrän på lördag!

Ujuj vad det står KLÄNNING i pannan på mig just nu.. Knappt några andra bröllopstankar får rum

• Tindragull

Jag är helt besatt av att kolla DHL-sidan...
    Det går tydligen dåligt med flyg från leipzig till malmö, för den stackarn är kvar där än...
    Nåja, i morgon måste den komma till Sverige
    M2b känner en som jobbar på DHL och om den har kommit till Sverige i morgon så lovade han att haffa den och köra som en dåre hem till mig med den...

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2