• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • elsi

GUUUUUUUUUUUD va häftigt...
    jag tänkte kanske göra det som ett års bröllops gåva. Min kropp är för sladdrig nu, jag skäms

• ElinPierre

Det är ju det som är så fascinerande.. Våra blivande män älskar oss precis som vi är! Och en duktig fotograf lyfter fram det man själv tycker är fint- eller det man inte gillar, men som faktiskt är fint ändå!

elsi skrev 2009-03-27 07:48:42 följande:
    GUUUUUUUUUUUD va häftigt... jag tänkte kanske göra det som ett års bröllops gåva. Min kropp är för sladdrig nu, jag skäms
  • Tindragull

Nej, jag har inte tagit dem än.
    En kompis till mig ska ta korten och så fixar jag till det som behöver fixas och framkallar dem själv.
    Har tyvärr inte pengar att gå till en fotograf, även om jag helst hade velat göra det...

ElinPierre skrev 2009-03-27 06:59:25 följande:
    Har du tagit dina foton till SB än? Hur kändes det? Jag har gjort det! Fotografen var jätteduktig och gav mig självförtroende. Sen tog hon typ av ett plagg i taget.. Hihi.. Slutade med att jag fotade helt näck, vilken var en konstig känsla.. Men det gick jättebra!! Vill se fotona NU!! (hon bor 7 mil härifrån, så det är inte direkt bara att "kika in")
  • Tindragull

Asch!
    Din m2b älskar dig med eller utan sladder och dessutom fokuserar man ju på de delarna av kroppen som är finast!
    Mao inga bilder på min mage i sittande ställning...

elsi skrev 2009-03-27 07:48:42 följande:
    GUUUUUUUUUUUD va häftigt... jag tänkte kanske göra det som ett års bröllops gåva. Min kropp är för sladdrig nu, jag skäms
  • ElinPierre

Jag har haft TUR! Vår fotograf till bröllopet har aldrig tagit sådana foton, men vill börja, och vill därför ha till sin portfolio. Så hon gör det GRATIS! Så får jag bestämma om det är några/vilka jag känner att det är okej att hon visar.. Pirrigt men SÅ kul!

Det är superkul att bara få vara ego en dag, verkligen bara fokusera på sig själv.

Tindragull skrev 2009-03-28 00:12:56 följande:
    Nej, jag har inte tagit dem än. En kompis till mig ska ta korten och så fixar jag till det som behöver fixas och framkallar dem själv.Har tyvärr inte pengar att gå till en fotograf, även om jag helst hade velat göra det...
  • ElinPierre

Vet ni hur det är det här med namnbyte (igen)? Skickade ju in hindersprövning och namnbyte samtidigt, men fick bara tillbaka godkännande av hindersprövning. Går namnbytet automatiskt efter vi har gift oss, så han heter det den 10 maj... Eller??

• ElinPierre

Wohoo.. Säg inte detta till någon (hihi) men fotografen har lagt ut 2 av bilderna på mig i sin blogg! Kika gärna in på www.helenah.se jag bara ÄLSKAR det med halsbandet!!

• Tindragull

Namnbytet...
    Fick ni inte ett papper som hette Vigselintyg eller nåt sånt när ni fick tillbaka pappret om hindersprövning?
    Där står det "efternamn anmält" på vårt vilket innebär att så fort prällen skickar in det pappret sen så byts mitt namn.

• Tindragull

Jättefina bilder!!!!
    Nu blir jag allt lite avis och önskar att jag kunde gå till en riktig fotograf jag med...

ElinPierre skrev 2009-03-28 10:40:48 följande:
    Wohoo.. Säg inte detta till någon (hihi) men fotografen har lagt ut 2 av bilderna på mig i sin blogg! Kika gärna in på www.helenah.se jag bara ÄLSKAR det med halsbandet!!
  • ElinPierre

Tack! Det stod det ju såklart... Slipper jag oroa mig för det också!

Tindragull skrev 2009-03-28 10:45:58 följande:
    Namnbytet... Fick ni inte ett papper som hette Vigselintyg eller nåt sånt när ni fick tillbaka pappret om hindersprövning?Där står det "efternamn anmält" på vårt vilket innebär att så fort prällen skickar in det pappret sen så byts mitt namn.
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2