• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • ElinPierre

VFU???

Tyvärr bor vi LÅNGT bort, och har räknat ut att vi knappt skulle tjäna på att åka. Ska försöka kolla runt om det är någon som ska ner... Hoppas det!
    Antar att vi kanske räknat väldigt högt, men det positiva med det är ju som ni säkert vet att man kan lämna tillbaka det som inte är öppnat...
    Uhh.. känner mig lite stressad nu faktiskt... Ska nog ta en diskussion med P och gå igenom allt igen. Det lugnar mig alltid

• MissieA
    ElinPierre skrev 2009-03-26 15:07:41 följande:
    VFU???Tyvärr bor vi LÅNGT bort, och har räknat ut att vi knappt skulle tjäna på att åka. Ska försöka kolla runt om det är någon som ska ner... Hoppas det!Antar att vi kanske räknat väldigt högt, men det positiva med det är ju som ni säkert vet att man kan lämna tillbaka det som inte är öppnat... Uhh.. känner mig lite stressad nu faktiskt... Ska nog ta en diskussion med P och gå igenom allt igen. Det lugnar mig alltid
    VFU = praktik

Nej men stressa inte nu ni har inte alls mycket kvar nu och det positiva är ju att ni kan lämna tillbaka oöppnade flaskor
  • elsi

6 veckor Gulp! (alltså sväljer på engelska)

OK blommor.. det är jag inne på nu.
    Klänning ljusguld ganske figur sydd.. jag ville har färg tror jag

jag har kommit på morgon gåvan. jag ska spela in en song som jag sjunger och lämna in den på hans frisör så han få sitta där ocj lyssna när han kliipa sig!
    och manchetta själv designad med kjedja mellan och en pytteliten diamant och initialer!
    God i love him ;-D

• MissieA
    elsi skrev 2009-03-26 16:15:21 följande:
    6 veckor Gulp! (alltså sväljer på engelska)OK blommor.. det är jag inne på nu.Klänning ljusguld ganske figur sydd.. jag ville har färg tror jagjag har kommit på morgon gåvan. jag ska spela in en song som jag sjunger och lämna in den på hans frisör så han få sitta där ocj lyssna när han kliipa sig!och manchetta själv designad med kjedja mellan och en pytteliten diamant och initialer!God i love him ;-D
    Vilken rolig morgongåva bra med nått så personligt.
    Jag ska beställa de maschettknapparna som finns i mitt galleri till min m2b såå fina.
  • elsi

ps.. min möhippa är på gång.. vinden viska

• ElinPierre

Så skoj! Jag fattar inte när de ska lyckas klämma in en möhippa till mig :-P
    Skulle nog bli lite besviken om jag inte får nån, men är faktiskt inte helt säker på att de planerar nåt... Time will tell!

elsi skrev 2009-03-26 16:17:42 följande:
    ps.. min möhippa är på gång.. vinden viska
  • MissieA

Det kommer när ni minst anar det tjejer hehe Jag har redan haft min möhippa sååå roligt var det. Njut bara.

• Tindragull

Usch, jag vet att min hippa planeras, men jag vetifan om jag ser fram emot den...
    Jag avskyr förnedringshippor och går hem om det blir en sån...

Vi har handlat in all alkohol i tyskland. Vi handlade för kung och fosterland, men det lär bli massor över!

Morgongåva blir en "secret box".

Nervös är jag inte så mycket än, men jäklarns vad skumt det känns att mina barn inte längre har mitt efternamn...

Pratat med skatteverket och polismyndigheten och de tror jag ska hinna få mitt efternamn registrerat och pass fixat innan vi drar på bröllopsresa den 30:e maj.

• Tindragull

Dove summerglow.
    Jag har smörjt in mig med det idag så jag får kolla sängen i morgon om den färgat av sig. Inget på kläderna än i alla fall...

elsi skrev 2009-03-26 13:55:16 följande:
    hmm låtar bra.. med duschendet var tindragull tror jag som nämnde Dove någonting...jag erkänner att jag är rätt bra på att smörja in den (Lancome är bästa färg för mig!)men det faktiskt färga av sig till en visste mån.
  • ElinPierre

Har du tagit dina foton till SB än? Hur kändes det? Jag har gjort det! Fotografen var jätteduktig och gav mig självförtroende. Sen tog hon typ av ett plagg i taget.. Hihi..

Slutade med att jag fotade helt näck, vilken var en konstig känsla.. Men det gick jättebra!! Vill se fotona NU!! (hon bor 7 mil härifrån, så det är inte direkt bara att "kika in")

Tindragull skrev 2009-03-26 23:21:14 följande:
    Usch, jag vet att min hippa planeras, men jag vetifan om jag ser fram emot den... Jag avskyr förnedringshippor och går hem om det blir en sån... Vi har handlat in all alkohol i tyskland. Vi handlade för kung och fosterland, men det lär bli massor över! Morgongåva blir en "secret box".Nervös är jag inte så mycket än, men jäklarns vad skumt det känns att mina barn inte längre har mitt efternamn... Pratat med skatteverket och polismyndigheten och de tror jag ska hinna få mitt efternamn registrerat och pass fixat innan vi drar på bröllopsresa den 30:e maj.
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2