Corona skrev 2009-03-20 15:36:40 följande:
Ååå, får jag gnälla lite? (Blir väl känd som trådens gnällspik snart...) Min frissa har backat ur! Jag bokade i god tid för att få just henne så det känns ju snopet. Hon har erbjudit att en annan på salongen kan göra det istället men det känns inte så kul med ett "oprövat kort" just för håret, även om hon säkert också är duktig... lite sent att få tag i någon annan frisör som man vet är bra också.Det har strulat med snart sagt alla detaljer. Ibland undrar jag om det inte är meningen att vi ska gifta oss 9/5, men så försöker jag tänka att just för att planeringen gått så motigt kanske det blir världens finaste dag istället... man får väl hoppas på det
Vaaa?? men boka in den salongen för säkerhetsskull och sen kan du leta vidare om du vill, men så du har en frisör som backup. Sen kan du ju be att få kolla på deras tidigare arbete för att få en bild av salongen.
Det KOMMER bli den finaste dagen ska du se

tro mig hehe. Du är nog inte den enda som gnäller

här har du experten haha. Vi har haft problem med tårtan, klänning, SVÄRMOR!! hahha ja lite allt möjligt, men vi med ett så coolt datum verkar fixa allt.