ElinPierre skrev 2009-03-19 07:08:38 följande:
Ska ni "bara" ha en timmes fotografering? Ska ni vara på samma plats hela tiden, och i närheten av kyrkan, annars måste ni ju räkna in resetid också.Jag har inte riktigt koll på hur jag ska ha håret, så jag vet inte hur lång tid det tar. Men jag hoppas att vi kan starta vid 10 typ. 2 timmars smink och hår och kackel med alla som är där. 30-40 min lunch och påklädnad. sen vid halv 1-1 åker vi i väg och fotar, och sen blir det vigseln vid 3. GULP! Är det för fler än mig det börjar kännas verkligt nu??Efter vigseln (16-16.30), åker vi iväg hem för lite chill och möjligen mer fotografering. Gästerna åker till deras inackordering för att slänga in grejer och andas.Sen runt 17.30 kommer det ett par minibussar som hämtar upp folk.Väl vid festen får de möjlighet att gå tipspromenad och bli fotade var och en (parvis eller som dom vill...) av fotografen och sen anländer vi förhoppningsvis precis efter att de sista gästerna kommit.Sen är det helt enkelt mat och party!!Hur ser er heldagsplanering ut? Har inte tänkt så mycket på detta förut, skönt att ha lite hum nu i alla fall!!
Vi ska fotas i 1 timme innan vigseln och det ligger jättenära lokalen, för sen kommer fotografen fota under hela kvällen med

Jag ska ha lockigt hår så det tar väl ganska lång tid att locka håret och sen lägga i löshåret med haha.
Det börjar kännas verkligt nu för mig med, speciellt nu när allt är klart och folk osar för fullt hehe. Heldagsplaneringen, hmm. Något speciellt du tänker på?