• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • soon and very soon

anja: åker ni med barnen då?? har oxå funderat på sunny beach el liknande (bulgarien alltså) ta en resa med barnen o njuta lite extra av att vara en "RIKTIG" familj!
    du försår vad jag menar va??

• Tindragull

Gjorde det när jag skulle på en kompis bröllop och det blev jättefint!
    Färgar inte av sig när man har duschat en gång efteråt. (alltså typ en dag efter)

anja1661 skrev 2009-03-22 09:28:29 följande:
    nån som funderat på spray tan?? det ska tydligen kosta typ 250 kr för helkropp + ansikte. låter bra! någon som testat??
  • MissieA
    Tindragull skrev 2009-03-22 18:01:39 följande:
    Gjorde det när jag skulle på en kompis bröllop och det blev jättefint! Färgar inte av sig när man har duschat en gång efteråt. (alltså typ en dag efter)
    Då ska jag verkligen göra en sådan ska sola innan också men vill få den fina "solbrännan" Ska du göra det?
  • soon and very soon

ska oxå sola någon gång innan o enen 2... har ju kort klänning o vill försöka vara i sitt esse... är ju lite sliten just nu faktiskt, är inte så snygg alls

• Tindragull

De stora kostnaderna för oss:

Mat: 4840:- (110/pers)
    Alkohol: 2000:-
    Lokal: 700:-
    Kläder: 5000:- (för hela familjen)
    Ring: 2500:-
    Transport: max 1000:-
    Blommor: 1500:- (kommer bli billigare, men inte mer än så i alla fall...
    Sen en del småkrafs...

• Tindragull

Funderar på det...
    Annars får man väl köra med den där Dove "nånting" ett tag innan för att bygga upp lite färg... Fast det är helt klart lättare med spray-tan...

MissieA skrev 2009-03-22 18:03:31 följande:
    Då ska jag verkligen göra en sådan ska sola innan också men vill få den fina "solbrännan" Ska du göra det?
  • anja1661

soon and very soon skrev 2009-03-22 17:03:41 följande:

anja: åker ni med barnen då?? har oxå funderat på sunny beach el liknande (bulgarien alltså) ta en resa med barnen o njuta lite extra av att vara en "RIKTIG" familj!du försår vad jag menar va??
    nej vi åker bara en vecka så får barnen vara hemma hos kusinerna och mormor och morfar!
    så får vi bara vara och njuta av varandra utan stress, tider och annat.
    vi har ju varit där en gång med barnen och resturangbesöken har aldrig varit så korta någonsin! hahaha...de har ju myror i rumpan!
    annars var det otroligt mysigt att vara där med hela familjen!!

när ska ni åka om ni åker dit??
  • Villnu

Å... nu har jag beställt ring! Blev en mycket dyrare än jag tänkt mig men min kära mor skulle sponsra lite :) Den skulle komma i slutet av april, å va jag längtar!

• elsi

VARNING!!!!!

jag har använt de här lotion som jag ge lätt brun effect...
    de färgade av sig!!! på mina lakan och t shirt och trosor! jepp alla var vita.

men jag har upptäkte Dove Silk Glow, den ge lite lite shimmer

• MissieA
    Villnu skrev 2009-03-26 13:11:27 följande:
    Å... nu har jag beställt ring! Blev en mycket dyrare än jag tänkt mig men min kära mor skulle sponsra lite :) Den skulle komma i slutet av april, å va jag längtar!
    vad kul du kommer ha den fina ringen länge så det är värt det.
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2