Inlägg från: soon and very soon |Visa alla inlägg
  • Soon and very soon

9 maj 2009 - brudar! del 2

tycker att jag sett massor av strupbyxor på H&M min dotter vill bara ha leggins nämligen så jag har samma (fast olika ) problem.

• Soon and very soon

lycka till nu med strumbyxorna, hittade lite igår med på hm men storlekarna är det lite utplockat med.!

• Soon and very soon

just de, spriten... hade lixom förträngt den kostnaden.... jag som kände wow allt kommer bli bra....men inte längre. får sätta mig på vinsajten nästa helg!

• soon and very soon

vi tyckte att(läs jag) det lät bra med 090509!
    dyra stay ups är mycket bättre tycker jag!

• soon and very soon

ca 30tusen här 56 är bjudna! mycket nöjd

• soon and very soon

anja: åker ni med barnen då?? har oxå funderat på sunny beach el liknande (bulgarien alltså) ta en resa med barnen o njuta lite extra av att vara en "RIKTIG" familj!
    du försår vad jag menar va??

• soon and very soon

ska oxå sola någon gång innan o enen 2... har ju kort klänning o vill försöka vara i sitt esse... är ju lite sliten just nu faktiskt, är inte så snygg alls

• soon and very soon

anja: vi funderar på att åka i september /oktober. ej högsäsong men ändå sommar va???

idag beställde jag "spriten" ej vin ännu, men 2500 fattigare på alkohol, fick i o försig ganska mycket för det priset tror jag.
    men kan ju blivit fetlurad
    2 plattor öl
    1 glatta cider
    5 vodkor av olika sort (1liter flaskor)
    4 likörer (1 liters)
    3 whiskey (1 liters)
    såå svårt o veta hur många som kommer att dricka tycker jag, vet att en del kör ju så tror att detta räcker , eller.....
    den som lever får se!

Så hur e läget med alla???

• soon and very soon

super nervös! tänk om det inte blir bra???

• soon and very soon

jag har handlat spriten från tyskland, men ska köpa vin o bubbel här hemma!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2