9 maj 2009 - brudar! del 2
tycker att jag sett massor av strupbyxor på H&M min dotter vill bara ha leggins nämligen så jag har samma (fast olika ) problem.
tycker att jag sett massor av strupbyxor på H&M min dotter vill bara ha leggins nämligen så jag har samma (fast olika ) problem.
lycka till nu med strumbyxorna, hittade lite igår med på hm men storlekarna är det lite utplockat med.!
just de, spriten... hade lixom förträngt den kostnaden.... jag som kände wow allt kommer bli bra....men inte längre. får sätta mig på vinsajten nästa helg!
vi tyckte att(läs jag) det lät bra med 090509!
dyra stay ups är mycket bättre tycker jag!
ca 30tusen här 56 är bjudna! mycket nöjd
anja: åker ni med barnen då?? har oxå funderat på sunny beach el liknande (bulgarien alltså) ta en resa med barnen o njuta lite extra av att vara en "RIKTIG" familj!
du försår vad jag menar va??
ska oxå sola någon gång innan o enen 2... har ju kort klänning o vill försöka vara i sitt esse... är ju lite sliten just nu faktiskt, är inte så snygg alls
anja: vi funderar på att åka i september /oktober. ej högsäsong men ändå sommar va???
idag beställde jag "spriten" ej vin ännu, men 2500 fattigare på alkohol, fick i o försig ganska mycket för det priset tror jag.
men kan ju blivit fetlurad
2 plattor öl
1 glatta cider
5 vodkor av olika sort (1liter flaskor)
4 likörer (1 liters)
3 whiskey (1 liters)
såå svårt o veta hur många som kommer att dricka tycker jag, vet att en del kör ju så tror att detta räcker , eller.....
den som lever får se!
Så hur e läget med alla???
super nervös! tänk om det inte blir bra???
jag har handlat spriten från tyskland, men ska köpa vin o bubbel här hemma!