• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • ElinPierre

Men på dessa bilder var vi hemma hos henne, så med rätt ljus tror jag nog ni kan få till det utan proffs!

Tindragull skrev 2009-03-28 10:48:37 följande:
    Jättefina bilder!!!! Nu blir jag allt lite avis och önskar att jag kunde gå till en riktig fotograf jag med...
  • Tindragull

idag är det 6 veckor kvar!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tindragull

Aha! Ja, det ska nog bli bra...

ElinPierre skrev 2009-03-28 11:00:27 följande:
    Men på dessa bilder var vi hemma hos henne, så med rätt ljus tror jag nog ni kan få till det utan proffs!
  • soon and very soon

Elin vad fina!!!
    skulle aldrig kunna ligga ner på bilder då mina brön rammlar ner under armhålorna då....
    snart kommer mannen hem från "svensexan" (han vägrar gå med på att det är det han är iväg på) han tycker att det är ju ett par polare som åker båt!
    jag tycker att det är en S6a endå!
    ska börja skriva placeringskorten, köpte 20 extra då jag misstänker att några ej kommer bli bra!

• ElinPierre

Hihi, men med bh går det bra! Och om man inte har bh- Sträck armarna över huvudet så ser det bättre ut..

Min underbara syster har redan skrivit våra placeringskort, är kass på att skriva!

soon and very soon skrev 2009-03-28 15:24:39 följande:

Elin vad fina!!!skulle aldrig kunna ligga ner på bilder då mina brön rammlar ner under armhålorna då.... snart kommer mannen hem från "svensexan" (han vägrar gå med på att det är det han är iväg på) han tycker att det är ju ett par polare som åker båt! jag tycker att det är en S6a endå!ska börja skriva placeringskorten, köpte 20 extra då jag misstänker att några ej kommer bli bra!
  • ElinPierre

Nån av er som vet hur många glas man beräknar på en BiB?

• Bröllop på gång

Hejsan tjejer!
    Får man hoppa in i er tråd så här lite sent...??
    Ska oxå gifta mig 090509 ;o)
    Trodde att det bara var fem veckor kvar men såg nu att ni skrivit sex veckor = lovely!
    Fick liksom en extra vecka helt plötsligt! *ler*
    Vi har osa den 15 april (nu ångrar jag att vi inte tog tidigare), för de flesta verkar vänta tills sista stund vilket datum man än sätter, suck!
    Det är ett fåtal som svarat än så länge, de flesta närmaste släktingarna verkar ju tro att de ens inte behöver lämna osa?

Imorgon ska vi beställa våra ringar, yippie!
    Har varit o kollat säkert 4-5 gånger men nu ska vi äntligen få tummen ur! Min m2b ska ha en enkel slät guldring (vi har mönstrade förlringar, lite åt sarekhållet) och jag hittade en superfin rödguldsring med fem diamanter varav en lite upphöjd i mitten, när jag provade den första gången fick jag tårar i ögonen!

• Bröllop på gång

Hur gick det med spraytan?
    Har tänkt ge det till min kille i en liten "inför-vigseln-present"...
    Jag själv solar i solarium (även fast de kanske inte e bra för hälsan...) o inte snyggt om jag står där som en pepparkaka o han så där lite vårblek (han har inte så bra pigment o bli brun) Då undrar ju gästerna vad vi pysslat med egentligen... hihi...

(E ny här på BT; hur gör man smilisar inne i inlägget?)

• ElinPierre

Välkommen! SKönt med en extra vecka! Skulle jag också vilja se!
    Ang. smilisar- kolla in min presentation så har jag skrivit en kom ihåg lista till mig själv där!!

Bröllop på gång skrev 2009-03-28 16:48:41 följande:

Hur gick det med spraytan?Har tänkt ge det till min kille i en liten "inför-vigseln-present"...Jag själv solar i solarium (även fast de kanske inte e bra för hälsan...) o inte snyggt om jag står där som en pepparkaka o han så där lite vårblek (han har inte så bra pigment o bli brun) Då undrar ju gästerna vad vi pysslat med egentligen... hihi...(E ny här på BT; hur gör man smilisar inne i inlägget?)
  • Bröllop på gång

Ja, det kändes mycket bättre o ha sex veckor än fem, då e det ändå 1,5 halv månad lixom
    Lyckas göra smilisar nu oxå, härligt! hihi
    Jag la in en bild på brudbukett i mitt galleri som jag föll för direkt!
    Kanske ska ha lite mindre men färgerna passar ju vårt bröllopsfärgtema Blått & Vitt perfekt!
    Känns så härligt när man ser något o man vet att man hittat rätt, ungefär som när jag såg min m2b första gången...

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2