• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Det är svårt det där med att bestämma ring...
    Jag brukar iofs snabbt falla för nåt och sen spelar det ingen roll hur mycket jag kikar runt, för inget är lika bra som det jag först blev kär i...

Min m2b var och pratade med konditoriet idag!!! Nu måste vi bestämma oss för vad vi vill ha för fyllning... Funderar på limemousse och björnbärsmousse...

• Villnu

Oj har inte ens tänkt på några smaker än... det är min kompis som ska göra tårtan hon jobbar på bageri så jag hoppas hon kommer med bra ideer. Har iaf tittat på tårtdekorationer å det lutar mot en med lite humor i :)

• Tindragull

Kul kul! Jag gillar humor!
    Vi ska ha ett brudpar på vår tårta (i lera) som ser ut precis som oss. Lite runda & goa & så... :)

• Villnu

Jag har hittat en som tjejen står å håller i en nyckel å killen sitter bredvid med en fång kula runt fot leden :)

• Tindragull

*asg*
    Såna är roliga!

Villnu skrev 2009-03-12 21:42:50 följande:
    Jag har hittat en som tjejen står å håller i en nyckel å killen sitter bredvid med en fång kula runt fot leden :)
  • MissieA

Kul att det går bra för er alla vi ska inte ha något brudpar utan det blir levande rosor istället

Vi har köpt alkohol nu och imorgon ska blommorna beställas. Sen är det bara småsaker,, och nu osar folk för fullt snart är det dags tjejer.

• Soon and very soon

just de, spriten... hade lixom förträngt den kostnaden.... jag som kände wow allt kommer bli bra....men inte längre. får sätta mig på vinsajten nästa helg!

• MissieA

ops sorry hehe. Men det blev en ganska hög kostnad faktiskt. Ni har säkert färre gäster så hoppas det inte blir allt för mycket

• Tindragull

Spriten är fixad sen länge och det känns skönt!
    Inte så många stora utgifter kvar nu.
    m2b:s kläder, blommorna och maten är väl det som kostar en del och som inte är betalt än.

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2