• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Corona

Idag har gästerna fått sina inbjudningskort och det har börjat komma gratulationer från de som inte visste sedan innan. Jag är i sjunde himlen, hihi!

• MissieA
    Corona skrev 2009-03-05 22:08:27 följande:
    Idag har gästerna fått sina inbjudningskort och det har börjat komma gratulationer från de som inte visste sedan innan. Jag är i sjunde himlen, hihi!
    jag också vilken lycka!! Hehehe folk är ju såå underbara.
  • Soon and very soon

tycker att jag sett massor av strupbyxor på H&M min dotter vill bara ha leggins nämligen så jag har samma (fast olika ) problem.

• Tindragull

Typsiskt... Nåja, för eller senare ska jag väl hitta...

Soon and very soon skrev 2009-03-06 07:16:52 följande:

tycker att jag sett massor av strupbyxor på H&M min dotter vill bara ha leggins nämligen så jag har samma (fast olika ) problem.
  • Soon and very soon

lycka till nu med strumbyxorna, hittade lite igår med på hm men storlekarna är det lite utplockat med.!

• Corona

Å, nu är jag lite låg igen... vår bröllopsfest håller på att urarta till rena rama barnkalaset efter vad jag hört av de som tänker tacka ja.

Ska det vara så svårt för folk att tänka till ett steg längre angående att ta med barnen även om man inte totalförbjuder barn i inbjudan?

• anja1661
    Corona skrev 2009-03-08 17:23:10 följande:
    Å, nu är jag lite låg igen... vår bröllopsfest håller på att urarta till rena rama barnkalaset efter vad jag hört av de som tänker tacka ja. Ska det vara så svårt för folk att tänka till ett steg längre angående att ta med barnen även om man inte totalförbjuder barn i inbjudan?
    hur menar du?
    har ni bjudit barn men du vill inte ha de med?? jag fattar inte....(?)
  • Tindragull

Vad trist... Gissar att du egentligen bara hade velat ha med de barn som var absolut nödvändigt pga brist på barnvakt & så?
    Kan du inte prata med de som tänkt ta med barn att du helst ser att de försöker fixa barnvakt?

Corona skrev 2009-03-08 17:23:10 följande:
    Å, nu är jag lite låg igen... vår bröllopsfest håller på att urarta till rena rama barnkalaset efter vad jag hört av de som tänker tacka ja. Ska det vara så svårt för folk att tänka till ett steg längre angående att ta med barnen även om man inte totalförbjuder barn i inbjudan?
  • elsi

2 månader tjejer!

Nu ska de 3 kilona BORT!!!!!

• Tindragull

Det fixar du lätt!!!
    Jag har gått ner 7,7 kg sedan 12 januari och mer ska det bli!
    Förhoppningsvis lyckas jag få av 4-5 kg till dagen D.

elsi skrev 2009-03-09 07:51:09 följande:
    2 månader tjejer! Nu ska de 3 kilona BORT!!!!!
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2