• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • MissieA

Bröllop på gång skrev 2009-04-05 23:02:28 följande:

Halloj!Vi ska gå o träffa bröllopsfotografen imorgon, ska bli sååå skoj!!! Har ni några tips på vad man bör komma ihåg / tänka på när man träffar fotografen för att diskutera bröllopsfotograferingen?Känner det är så mycket som snurrar i huvet me allt som ska fixas så jag kommer glömma hälften känns det som?Hur kommer ni göra med era foton? Får ni dem digitalt eller i album elr hur funkar det? Villnu: Jag funderar på att överraska min m2b med någon spabehandling / jacuzzibad elr liknande inför bröllopet istf morgongåva. Han kan ju oxå få känna sig lite ompysslad som inte kommer få håruppsättning / make på bröllopsdan... Känns roligare att ge bort en upplevelse än något materiellt...
    Verkligen ett jättebra förslag, ska nog hitta på nått sånt till min m2b också, fast han ska också få manschettknappar i silver med gravyr (hans namn).

Vi har faktiskt inte träffat fotografen, ska man träffa honom/henne innan? Vi får högupplösta bilder på dvd men det betalar vi lite extra för. Om ni vill fota något speciellt kanske ni kan ta upp det med fotografen och gå genom tider osv igen för att vara på den säkra sidan.
  • Malmöbrud 2009

Bröllop på gång: Vilken bra idé med spa! Jag kan rekommendera att skämma bort m2b, jag jobbade över en dag förra veckan och lät han ta min ansiktsbehandling på salong. Han var skeptisk till en början men gick dit, han ÄLSKADE det och vill dit igen;)

Vi ska gå på massage eller hotstone massage dagen innan för att varva ner.

Hur gick det hos fotografen förresten?? Vi får högupplösta bilder på cd och ett galleri på nätet.

MissieA: Det beror på vad du ska ta för kort, tar du i studio spelar det nog inte så stor roll. Tar du bilder ute är det bra att man har någon slags kontakt innan så det inte blir stelt eftersom det är så mycket annat att tänka på i en verklig miljö och så klart bestämma platser för fotografering.

• elsi

Ar lite ledsen, min solsist, en gammal kollega som ar en kandis som ville soooooooo garna sjunga for oss, (ah jag blev so paff stolt och glad...) har ett jobbb norrut och bara kan inte hitta ett satt att vara i stockholm kl 13 och hinna till "jobbet" kl 18.
    Sa synd, men pa ett satt sa underbart att han verkligen ville
    no ja..

• ElinPierre

Vad tråkigt... Vem var det?

elsi skrev 2009-04-08 09:46:30 följande:
    Ar lite ledsen, min solsist, en gammal kollega som ar en kandis som ville soooooooo garna sjunga for oss, (ah jag blev so paff stolt och glad...) har ett jobbb norrut och bara kan inte hitta ett satt att vara i stockholm kl 13 och hinna till "jobbet" kl 18.Sa synd, men pa ett satt sa underbart att han verkligen villeno ja..
  • anja1661
    ElinPierre skrev 2009-04-08 11:41:04 följande:
    nyfiken i en strut tittar ut
    jag vill oxå veta!!
  • anja1661

nu e vår bröllopsresa bokad!!!
    vi åker till sunny beach i bulgarien!!!
    åker med fritidsresor och hotellet heter blue star maijestic (stavas?) gå gärna in o kolla o säg vad ni tycker!!!

havsutsikt och frukost bokade vi extra....åhh vad jag längtar!!

• Tindragull

Precis det hotellet bodde vi på när vi var i bulgarien i maj 2007! Vi trivdes kanon, men vi gillade inte middagsbuffén där. Frukosten var dock toppen!

• MissieA
    ElinPierre skrev 2009-04-08 11:41:04 följande:
    nyfiken i en strut tittar ut
    Jag är också nyfiken
  • Malmöbrud 2009

fritidsresors blue star kan aldrig bli fel! Varje gång vi hamnat på ett sådant ställe( vi reser alltid sista minuten) har det varit superfina rum, omgivningar, personal osv.

Ni kommer att få det helt fantastiskt!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2