Bröllop på gång skrev 2009-04-05 23:02:28 följande:
Halloj!Vi ska gå o träffa bröllopsfotografen imorgon, ska bli sååå skoj!!! Har ni några tips på vad man bör komma ihåg / tänka på när man träffar fotografen för att diskutera bröllopsfotograferingen?Känner det är så mycket som snurrar i huvet me allt som ska fixas så jag kommer glömma hälften känns det som?Hur kommer ni göra med era foton? Får ni dem digitalt eller i album elr hur funkar det? Villnu: Jag funderar på att överraska min m2b med någon spabehandling / jacuzzibad elr liknande inför bröllopet istf morgongåva. Han kan ju oxå få känna sig lite ompysslad som inte kommer få håruppsättning / make på bröllopsdan... Känns roligare att ge bort en upplevelse än något materiellt...
Verkligen ett jättebra förslag, ska nog hitta på nått sånt till min m2b också, fast han ska också få manschettknappar i silver med gravyr (hans namn).
Vi har faktiskt inte träffat fotografen, ska man träffa honom/henne innan? Vi får högupplösta bilder på dvd men det betalar vi lite extra för. Om ni vill fota något speciellt kanske ni kan ta upp det med fotografen och gå genom tider osv igen för att vara på den säkra sidan.