• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Malmöbrud 2009

elsi: usch, jag har känt mig som ett monster hela veckan fram till igår och bölat och haft mig. Nu i efterhand fattar jag ju att det var bara pms. Så fort det var något sorgligt på tv bölade jag. Typ en hund som fick ett nytt hem.

Jag hoppas jag slipper ha pms innan bröllopet igen för det tog livet av mig denna veckan.

Idag ska jag gå och träna och så hoppas jag att jag är lugnare.

Jag tror att man har för höga förväntningar på dagen, men konstigt om man har när man lägger ut så mycket pengar på bröllopet och vill att allt ska vara helt sagolikt?

Om jag floppar igen i helgen ger jag upp.

• 090509

Malmöbrud 2009: Jag som gillar när det ser så naturligt ut som möjligt röstar på höger.

• soon and very soon

elsi: hoppas det känns bättre snart!! det kommner att bli bra. Solist behöver man inte, vi har ingen.
    Håret är ju bra om du är nöjd med så gå tillbaka o säg att det inte kändes bra o försök med nå nytt.
    Min klänning är i polyester den är finas i hela världen tycker jag kan inte vara lyckligar, Du behöver sätta dig ner med någon o ransaka vad som är viktigt, klänningen är säkert fin ändå o du kommer bli en underbar brud!!!
    kram på dig!

• soon and very soon

Elsdi: har det hänt nått emr i livet som påverkar???
    Elelr har någon "utomstånde" sagt/gjort nått?? Har du pratat med M2B?? förstår han dig, berätta omd et är nått vi kan gjöra för att hjälpa!?
    Vet att det jag skrev här(inlägg 373) ovanför kanske inte känns bra just nu men i det stora hela kommer det nog bli mindre viktigt??
    känner du den som gör håret eller är det "bara en frisör"

• MissieA

Malmöbrud: du har ju jättefin färg hoppas jag får samma efter allt solande hehe. Jättefin klänning du har med. Sen tycker jag att sminket på både ögonen är jättefint, det beror helt enkelt på vilken stil du är ute efter??

Idag solade jag igen. Vi hitta ringen fin gästbok för rimliga pengar & med det utseende vi är ute efter. Vi vill ha en stor gästbok med blanka blad så att vi sedan kan klistra dit bilder från bröllopet. Nu har vi hittat ett svart finare "block" som ser ut exakt som vi vill ha det FÖRUTOM att vi vill ha vitt, men vad säger ni? Kan vi ha det svarta?

• anja1661

Malmöbrud 2009 skrev 2009-04-17 08:59:33 följande:

Vilken ögonsminkning röstar ni på; vänster eller höger öga;)(mitt galleri, starka bilder )
    hmm...svårt val. båda e jättefina! jag gillade den med rosa i men även den andra med mer naturnära färger...hmm..hugget som stucket tror ajg. vilken gillade du bäst??
  • anja1661
    MissieA skrev 2009-04-17 14:45:41 följande:
    Nu har vi hittat ett svart finare "block" som ser ut exakt som vi vill ha det FÖRUTOM att vi vill ha vitt, men vad säger ni? Kan vi ha det svarta?
    klart ni kan!! svart är snyggt!!! ni kan ju alltis "scrapbooka" framsidan annars...
  • Corona

Åååh, nu har m2b hamnat i samma typ av svacka som jag hade för några veckor sedan Djupa andetag...

• Bröllop på gång

Elsi: trist att du är nere... Men, även om det kanske inte känns så nu, så kommer det bli bättre!
    Jag tittade in i ditt galleri, vilken häftig caketopper! O jag tycker din frisyr är fin, håret var så glansigt o vackert!

Vi ska ha varsin vigselring jag o min m2b, men tyvärr valde vi att skriva 21/7 2006 i förlringarna, så vi får skriva 9/5 2009 i vigselringarna...
    Men vi skriver 090509 på festhäftena, blev riktigt snyggt!
    Bry er inte om de som tror sig veta bäst (i det här fallet juveleraren), det är ju VI som ska gifta oss o inga andra "vett & etikett"-nördar!
    Blir så less ibland på att andra ska säga vad som är bäst för en själv... *suck*

Men på tal om ringar, vi va o lämnade in våra förlovningsringar för putsning (o jag ska ta ut min en halv storlek så de blir samma som v-ringen) o då säger hon i kassan; de är klara den 9e maj!?! Jag bara frös till...
    De hade sagt ca två veckor tidigare så vi väntade lite så att det skulle bli närmare bröllopet men de ångrar man ju nu!
    Efter mycket fjäskande så skulle de lösa det tidigare, *peppar peppar ta i trä* så vi håller tummarna...!!
    O va tomt det känns på fingret, har bara ett vitt streck där ringen har suttit...
    Men de tyder ju på att man fått lite färg ijallefall!
    Jag har solat ca en gång i veckan i två månader nu så man har fått lite färg, nu måste jag få iväg mannen oxå så att vi inte blir pepparkaka/albino på bröllopet! *skrattar*

• Tindragull

Men köp det svarta och klä det i vitt tyg eller nåt?`

MissieA skrev 2009-04-17 14:45:41 följande:
    Vi hittar ingen fin gästbok för rimliga pengar & med det utseende vi är ute efter. Vi vill ha en stor gästbok med blanka blad så att vi sedan kan klistra dit bilder från bröllopet. Nu har vi hittat ett svart finare "block" som ser ut exakt som vi vill ha det FÖRUTOM att vi vill ha vitt, men vad säger ni? Kan vi ha det svarta?
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2