Elsi: trist att du är nere... Men, även om det kanske inte känns så nu, så kommer det bli bättre!
Jag tittade in i ditt galleri, vilken häftig caketopper! O jag tycker din frisyr är fin, håret var så glansigt o vackert!
Vi ska ha varsin vigselring jag o min m2b, men tyvärr valde vi att skriva 21/7 2006 i förlringarna, så vi får skriva 9/5 2009 i vigselringarna...
Men vi skriver 090509 på festhäftena, blev riktigt snyggt!
Bry er inte om de som tror sig veta bäst (i det här fallet juveleraren), det är ju VI som ska gifta oss o inga andra "vett & etikett"-nördar!
Blir så less ibland på att andra ska säga vad som är bäst för en själv... *suck*
Men på tal om ringar, vi va o lämnade in våra förlovningsringar för putsning (o jag ska ta ut min en halv storlek så de blir samma som v-ringen) o då säger hon i kassan; de är klara den 9e maj!?! Jag bara frös till...
De hade sagt ca två veckor tidigare så vi väntade lite så att det skulle bli närmare bröllopet men de ångrar man ju nu!
Efter mycket fjäskande så skulle de lösa det tidigare, *peppar peppar ta i trä* så vi håller tummarna...!!
O va tomt det känns på fingret, har bara ett vitt streck där ringen har suttit...
Men de tyder ju på att man fått lite färg ijallefall!
Jag har solat ca en gång i veckan i två månader nu så man har fått lite färg, nu måste jag få iväg mannen oxå så att vi inte blir pepparkaka/albino på bröllopet! *skrattar*