• Tindragull

9 maj 2009 - brudar! del 2

Först nu kom jag ihåg att vi hade en tråd bara vi som ska gifta oss den 9:e maj...
    Gamla tråden vart ju stängd så jag tänkte jag gör en ny!
    Hur går det för er som ska gifta er den 9:e maj? Nu börjar det ju faktiskt närma sig!

• Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2
  • Tindragull

Själv har jag inte en enda bild från min hippa... Min väska togs ifrån mig redan på morgonen (och i den ligger alltid min kamera) och de som hippade mig var inte flitiga med kameran alls... Dessutom när jag frågade om de kunde skicka över bilderna till mig så fick jag blankt NEJ. (????) Så inga bilder har jag... Gissar att de ska hitta på nån överraskning med dem på bröllopet. Det filmades en hel del också och det kommer de säkert också visa upp...kul som fan för jag är rätt frispråkig kan man väl säga...

Vad roligt att vi som blivit hippade har fått bra hippor!

• Tindragull

ElinPierre: Härliga bilder!!!!

• MissieA

Elin: vilka underbara bilder verkligen minnen för livet.

Tindragull: Jag tror också att det kommer en överaskning.

Idag bokade jag in konsultationen för smink & hår, är nervös för håret ska testas 1,5 vecka innan bröllopet & sminket 4 dagar innan. När testar ni? Sen så kör vi nog på den svarta gästboken fast snyggar till den lite

• anja1661
    MissieA skrev 2009-04-20 16:32:01 följande:
    Elin: vilka underbara bilder verkligen minnen för livet.Tindragull: Jag tror också att det kommer en överaskning.Idag bokade jag in konsultationen för smink & hår, är nervös för håret ska testas 1,5 vecka innan bröllopet & sminket 4 dagar innan. När testar ni? Sen så kör vi nog på den svarta gästboken fast snyggar till den lite
    jag har redan testat både smink och hår för ett bra tag sen! jag hade aldrig vågat vänta såhär länge men det blir nog bra! de e ju proffs! gör du håret på salong eller kommer nån hem till dig?
  • MissieA
    anja1661 skrev 2009-04-20 19:39:13 följande:
    jag har redan testat både smink och hår för ett bra tag sen! jag hade aldrig vågat vänta såhär länge men det blir nog bra! de e ju proffs! gör du håret på salong eller kommer nån hem till dig?
    Blev du nöjd med allt? Jag gör både hår & smink på en ganska proffsig salong.
  • Tindragull

Jag har inte testat varken hår eller smink och kommer inte göra det heller... Eller ja, min syrra har sminkat mig vid ett antal tillfällen och jag har alltid blivit nöjd, så det är jag inte orolig för. Håret...ja, det blir en överraskning! Till helgen ska vi i alla fall sätta i mitt löshår!

• soon and very soon

Tindragull: collt att du är så avslappnad Jag ska inte göra nån provuppsättning heller litar på frisören hon är ur duktig o vi är gamla barndomskompisar, sa att hon får fria händer.

för övrigt fattar jag inte hur nära det är!! helt sjukt!!!!
    snart tjejer står vi där som brud o ska bli fru!!!!!!!!!!!!!!

• Villnu

Alltså det är inte långt kvar nu... Är det någon mer än mig som inte har träffat prästen än? Känns som det är läge för det. Har inte hittat någon tärna klänning heller å nästa helg ska vi flytta så mycket som ska göras!

• ElinPierre

Vi har inte heller träffat prästen... Han skulle ringa några veckor innan.. Nu är det faktiskt det... Vet inte ens vilken kantor vi ska ha....

• Tindragull

ElinPierre: Hade jag varit du så hade jag ringt och frågat om de har glömt dig...

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2