Jag blev också hippad igår!
Vi hade ett par vänner här på besök och jag hade planerat att sola och må gott hela helgen.
Vi satt och väntade på moster med familj när hon kom ensam- utan barn! Och så var mamma och syrran med också.. Fattade inte direkt men tillslut tändes lampan.. Hihi..
Jag fick finfina kläder och skulle ge mig ut och sälja bitar av min klänning. Hade skitkul och jag lyckades tillslut få ihop drygt 300! Jag var jätteglad för de fyra som var med, men känd mig lite ensam helt plötsligt. Efter god lunch anslöt en tjej till + att jag såg en buss komma med en annan tjej!!! Så helt plötsligt var vi 7.. Kände mig jätteglad!
Vi körde bussen en bra bit och stannade 8 mil senare- där ser jag en annan goding stå och vänta på oss.. Jag slänger mig runt hennes hals av lycka (hon är student och hade precis varit hemma, så jag trodde verkligen inte hon skulle kunna vara med!). Så hör jag en röst till som jag känner igen.. Herre gud.. 9 pers blev vi tillslut!
Jag fick stjäla matvaror ur andra kunders vagnar (vilket jag inte fixade, så jag frågade till mig saker istället) och sedan lägga tillbaka dem i andra korgar.. tihi..
Sen blev det att leta rätt på nåt gammalt,något nytt, nåt blått och nåt lånat. Det gick tydligen alldeles för snabbt
Käk på Kinarestaurang och sedan började möhippeklassikern (håller på med den riktiga också). Fick köra rullskidor, cykla, springa och simma.. Jag förlorade allt! Hehe..
Och så blev det bad och relax i bubbelpool. Ni ANAR inte hur nöjd jag är.. Hade verkligen inte förväntat mig någonting och är överlycklig över att så många kom!
Har ni lust kan ni kolla lite bilder på syrrans blogg (jag bjuder på det...
)
gottoblandat.blogg.se/