Jag är 34år. Bra fråga, jag har också undrat lite (fast imorgon är det nog glömt).
Ha ha, jag fattar inte själv varför det blev Alcudia. Först ville vi gifta oss i Paris men när vi ringde för att boka så var det fullt.
Vi uteslöt direkt söderhavet, maldiverna mm för att det blir så himla dyrt och för att vi vill ha med dottern (blir jobbigt och tråkigt för henne).
Så då skulle det bli i Europa och vi ville bara gifta oss en gång. Alltså, slippa gifta sig borgerligt här i Sverige först så då fanns faktiskt inte mycket kvar att välja på.
Vi hade redan innan tänkt att vi skulle åka till Spanien så ja, då kör vi på.
Vi åker till Grekland varje sommar, har släkt där, så det känns som hemma för mig. Ville komma ifrån och gifta oss i hemlighet.
När vi sa till några i familjen att vi ska åka till Alcudia ville de också följa med. Hi hi...de vet inte att det blir ett litet bröllop också.
Egentligen så är det lilla busan som styrde in det på Alcudia. Vi ville åka på en charter som har massa kul för henne, har inte rest så förut.
Ha ha, vilken lång förklaring. Nu fick jag det klart för mig själv också.
Har undrat hur det kommer sig att jag ska gifta mig på värsta charterön, inte min stil egentligen. Men det blir säkert bra.