• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Ni här ju tokiga hela bunten.

Hvidis, tja vad skall man säga, smaken är som baken. Arne och Manne. *mimar BANNAAN*

Ingenjöris, nej nej du behöver inte piska mig. Jag skal inte sticka upp huvudet var ju bara handen jag sträckte upp. Eller får jag inte det heller??
    Pratade med maken nyss, vi enades nog om att det blir test imorgon. Men vi får la se...

Undrar hur det går för Blommis?! Borde hon inte vara hemma snart. Hon skulle ju ge sig av vid 7. jag räknar starkt med att hon kastar sig hem till datorn och oss så fort hon är klar (men det borde hon ju vara för länge sedan).

• lanovia 08

Ja det var en lättnad att han fick behålla jobbet. Han ville dricka champagne igår, men jag vågade inte. Var specielt krångligt att få ner glaset i sanden.

• Hvidbrud

Ninnis, där sitter massa olika muskler... låter som om du har stått på ett ben mycket och att det är "hålla-balansen-musklerna" som har jobbat på övertid?

• Hvidbrud

lanovia 08 skrev 2009-04-17 12:33:24 följande:
    Ja det var en lättnad att han fick behålla jobbet. Han ville dricka champagne igår, men jag vågade inte. Var specielt krångligt att få ner glaset i sanden.
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-17 12:33:24 följande:

Ja sugrör o champagne är kanske ingen hit....ahahahhahah!

*skakar osså på huvudet åt Hvidis karlsmak!*
  • Ninnispinnis

Oohh, skumpa och sand = beach party!

Hvidis, har inte stått på ett ben en endaste gång senaste veckan...

• Ninnispinnis

NU vet, jag! Det är såklart för att jag har stått dubbelvikt med huvudet i sanden i flera dagar!

*undrar om lanovia också har ont*

• Ninnispinnis

Det var bara på skoj....

Oljade först med roller och sedan pensel för att komma åt mellan räfflorna i träet. Ankan sa att jag skulle akta så jag inte halkade, då sa jag att jag gjorde som Pippi, dvs halkade runt med borstar på fötterna... Det borde jag ju ha gjort på riktigt, det hade säkert varit mycket roligare!

• Ankan80

Härligt med behållna jobb!

O så är det fredag med!!!!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)