• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Du har så rätt ingejöris. Trädgårdsingejör i lite större format!

och ja, intervjun är på måndag.....weeeeiii!

• Hvidbrud

Nä, vakna och inte kunna somna om var också ett okänt begrepp som man kunde läsa om men inte förstå. Sen kom jag in i 2trimestern och nu är det kört om jag vaknar kl halv 8... Idag kunde jag sova till 10.30 om jag ville!!! Nä..

Kursen kostar 1300Dkk och är 9ggr från 16.30-19.00. www.apa.dk
    tror att det blir jätte bra. Har ju ett reativt gott hum om vad som händer i kroppen, men efter denna kursen vet jag vad jag har framför mig och de rätta verktygen att ta tag i det. Min barnmorska undervisar dessutom de som undervisar där ute, så det känns som ett helgjutet paket. Fan vad det ska pressas!!

• Ninnispinnis

Kan inte öppna länken, men det var lite krokoaktig, så det är säkert den. Funderar på att köpa en till, för säkerhets skull

ingenjörsbruden skrev 2009-04-17 08:57:07 följande:
    Den var söt! Lite krokodilskinnsimitation eller? Hittade bara en som var hjärtformad....
  • Ninnispinnis

Heja Hvidis på apa-kurs! *Kniiiiip*

• Ankan80

hihi...

Ninnispinnis skrev 2009-04-17 09:13:27 följande:
    Heja Hvidis på apa-kurs! *Kniiiiip*
  • lanovia 08

Att ha svårt för att somna eller inte kunna somna om innan klocka ringer det är väldigt ovanligt förekommande hos mig. Men imorse hände det. Inte så konstigt kanske när hela kroppen börjar spira i skräckblandad förtjusning...tänkom tänkom, men hjälp!! Så tänkte jag i morse. Då är det inte lätt att somna om.

Ninnis, vädligt vad vi var synkade. Tänk om det kunde vara positivt för oss båda. sträcker upp handen från sanden och håller tummen. Jag mår illa nu.
    Tror nog jag skall kunna njuta av kursen, skall bli så kul att träna med hunden igen. var länge sedan nu.

andbeyond, vad spännande moster och faster på samma gång.

Jeanstightsen låter som något jag måste ut och titta efter, hade också missat dessa. Men först måste nästa lön komma. Vi går nästan på minus nu.

Fick förresten igår veta att maken får behålla sitt jobb. De har sagt upp 2 pers på jobbet och det stod mellan honom och en annan. Han klarade sig! Hurra!!!

*huvudet i sanden nära Ninnis mumsar sockerkaka och viftar på baken*

• Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-04-17 09:19:24 följande:
    Hu hu huuuu *hoppartuntochkliarmigunderhakanoch påhuvudetmedläpparsomentrumpet*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)