• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

finns väldigt många klänningar som sitter bra OM MAN ÄR GRAVID...
    inte lika sugen på att köpa det nu

• Ninnispinnis

Det är det jag har, det är ju därför jag måste stå kvar där...

ingenjörsbruden skrev 2009-04-16 13:04:46 följande:
    Hahahaha! Hoppas att du inte har träolja kvar i håret när du nu stoppat huvudet i sanden....
  • Ninnispinnis

Celeste, det är nog de proven hon ville att jag ska göra på dag 2-4, frågan är bara om jag får ihop det med jobbet och deras provtagningstider. Vill helst inte involvera jobbet i att jag ska på provtagning, det kommer garanterat att väcka nyfikenhet...

Om jag inte minns fel så har Ingenjören PCO (?), så det kan ju uppenbarligen gå bra ändå

*håller tummarna för postitiva provsvar (på alla sätt och vis *

• Ninnispinnis

*kraaaaaaam*

Ankan80 skrev 2009-04-16 13:14:53 följande:
    finns väldigt många klänningar som sitter bra OM MAN ÄR GRAVID...inte lika sugen på att köpa det nu
  • Ankan80

*kramar tillbaka*

Ninnispinnis skrev 2009-04-16 13:19:16 följande:
    *kraaaaaaam*
    nu har jag beställt ett gång graviditetstest, det är ju så kul att testa
    6 st bör väl räcka ett tag....
  • passionsblomman

Jag glömde ju skriva tiden: vi åker hemifrån runt 7-tiden imorgon och hoppas då vara framme strax efter 8, UL gick snabbt idag och är det samma imorgon, då har nog sambon dragit till jobbet redan framåt 8.30-9-tiden, så då är det väl ungefär...

Nu måste jag åka igen, ska träffa väninnan snart!

• Ninnispinnis

ÅH vad spännande! Fatta att imorgon kanske är dagen som syskonet blir till! Wiii

• Ninnispinnis

Ja, Ankan, det är dyra nöjen vi har...

• Ankan80

Jättespännande!!!!!!

passionsblomman skrev 2009-04-16 13:23:53 följande:
    Jag glömde ju skriva tiden: vi åker hemifrån runt 7-tiden imorgon och hoppas då vara framme strax efter 8, UL gick snabbt idag och är det samma imorgon, då har nog sambon dragit till jobbet redan framåt 8.30-9-tiden, så då är det väl ungefär...Nu måste jag åka igen, ska träffa väninnan snart!
  • Celeste97

Såg en hemsida med ÄL-stickor för neråt 8 kr/styck. Undrans om de är lika bra som de på Apoteket. Men billiga var de iaf!
    www.babytime.se/se/grp/agglossningstest.php

Ingenjöris: Blir hemskt nyfiken på din klänning, den låter supersnygg!

Passion: Ska ni på inseminarium imorrn?

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)