• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Ore, förresten, köpte ett par Vagabondskor häromdagen som kanske passar det du är ute efter? Kommer inte in på deras sida från jobbet så jag kan inte länka, men de är svarta med kilklack i trä. Kan länka hemifrån om jag kommer ihåg det...

• ingenjörsbruden

Hhahhaha jag är bort en timme o svish va det skrivs!!

*Tar 5 liters dunken med lacknafta o går ut till Ninnis som står m huvudet i sanden o ser ut som ett sandtroll med olja o sand i håret.....Men lilla stumpan!!! *

Misstänker att klänningen låter ännu bättre när jag bara beskriver den...får väl försöka ta ett foto vid tillfälle...
    Se om jag hinner i helgen....så kan ni få se lilla bulan osså!

Ninnis: Japp...PCO(-Symtom) har jag....men ja...maken skakade kallingarna så fick vi ett pluss...hahahahah fick höra den benämningen i helgen....inte så romantisk men rolig!
    Nä involvera jobbet vill man ju helst inte...viss skulle de stötta men....ändå....nä håller med dig.

Blommis: Låter som en spännande dag ni har framför er.....sambon kanske är lite avis på att det inte pillas på honom eller? Man SKA roa sina medmänniskor!! Herdestund i bilen blir nog för mekigt o spilligt?!

Celeste: Har ingen aning om de är bra....men billiga var de iallafall!

Ankan: Vi får hoppas att de där gravtesten får stå o samla damm på hyllan ganska snart! Hur menade du med att det finns många klänningar som passar om man är gravid? Fattade inte bara...

• Ankan80

Jo, alltså de är ju skurna under bysten och sen jättemycket tyg under som man (om man är gravid) kan fylla ut med sin kula

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-16 14:12:35 följande:
    Jo, alltså de är ju skurna under bysten och sen jättemycket tyg under som man (om man är gravid) kan fylla ut med sin kula
    Jaja...NU fattar jag! Men betänk det att det kan se lite lustigt ut då kjolfållen åker mkt högre upp där fram om man är gravid....
    Misstänker att de inte tänkt att man ska fylla ut tyget...
  • Ankan80

Jo, jag vet men det är ju så guliigt

• Celeste97

Vet ni en bra sak? Det är att om man blir med barn nu, så får man det inte i december! Lite knäppt kanske (snacka om i-landsproblem, haha), men det är verkligen inte en månad jag skulle vilja ha barn i... Tänk födelsedagsfirande varje år mitt i julruschen. Huvva!

• Ankan80

Tänk att en dag ledigt kan göra att veckan gått supersnabbt!
    Fredag i morgon!

• Celeste97

Hoppas nu inget decemberbarn i tråden tar illa upp! Jag vill bara inte att mina barn ska tro att de kom från tomteverkstan!

• Celeste97

Jag har funderat på en sak. Om man gör IVF, vem är det då som väljer vilket ägg och vilken spermie som ska användas? Finns det urvalskriterier? ?-)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)