• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Vad gulliga ni är som håller tummarna, själv är jag bara kall och bitter. Tror kroppen bara spökar som vanligt.

• ingenjörsbruden

Ninnis: Det kan bli attans dyrt med stickor.....låter spännande med dag 30...*hållertummenmensägerinteförvad*

Festen är 2 maj....tiden bara rusar iväg!!

Ore: ja den är jag rätt nöjd med! Hade varit roligt att verkligen köra med lagda lockar osv...men den ambitionsnivån har jag inte ork med!

Lanovia: Usch va jobbigt! *hållertummenmensägerinteförvad....gå o håller händerna bakom ryggen o visslar o tittar mot himmelen*

• Ninnispinnis

Ingenjören, gyn borde ju ha sett om det var något, men samtidigt kan ju cykeln vara sen. Men å andra sidan verkar hon ju inte ha sett så mycket överhuvudtaget... Håll du tummarna, bara du lovar att inte säga för vad

• Ankan80

Åhh...blev så sugen på att shoppa lite.
    Skall nog ta en shoppingtur på lunchen

Jag håller också tummarna!

Själv är jag glad att jag sitter själv på mitt rum då jag klämmer mig på tuttarna hela tiden för att se om de ömmar

*kläm kläm* nä, fortfarande inget

• lanovia 08

hehe du menar väl inte att man blir paranoid?

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-16 10:09:27 följande:
    Ingenjören, gyn borde ju ha sett om det var något, men samtidigt kan ju cykeln vara sen. Men å andra sidan verkar hon ju inte ha sett så mycket överhuvudtaget... Håll du tummarna, bara du lovar att inte säga för vad
    Ärligt talat så verkar tanten inte ha någon som helst koll....
    *spankulerar iväg visslandes med händerna på ryggen*

Ankis: Hahahahah *mmmmm klämmaklämma*!! Akta så de inte blir ömma av allt klämmande! Lycka till med shoppingen!
  • Ninnispinnis

Nä, varken tant-gyn eller tant-röd verkar ju ha någon som helst koll

• Ankan80

Hehe...nä, jag klämmer lite lagom hårt

Blev lite sugen på "din" klänning. Skall nog kolla den med
    Du kommer bli jättefin iaf...!

ingenjörsbruden skrev 2009-04-16 10:59:24 följande:
    Ärligt talat så verkar tanten inte ha någon som helst koll....*spankulerar iväg visslandes med händerna på ryggen* Ankis: Hahahahah *mmmmm klämmaklämma*!! Akta så de inte blir ömma av allt klämmande! Lycka till med shoppingen!
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-16 11:03:08 följande:
    Hehe...nä, jag klämmer lite lagom hårt Blev lite sugen på "din" klänning. Skall nog kolla den med Du kommer bli jättefin iaf...!
    Heheheh ja var rädd om the boobs!

va gullig du är! Nu blev jag glad!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)