• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Det var roligt i mitt huvud i alla fall... brukar själv tvätta golv så...

Är det ömt på baksidan eller framsidan eller precis på sidan?

• lanovia 08

Beach party är alltid trevligt. Kanske skall tacka ja till champagne ikväll...

Nej ingen smärta i höft här. Däremot börjar nacke och axlar klaga på denna jobbiga ställning. Men jag vågar inte resa mig upp för då kommer Ingenjöris.

Jag är sååå trööött nu. Gick bra till lunch därefter däckade jag.

• lanovia 08

Ja fredag är super! bästa dan på veckan.

Ankan80 skrev 2009-04-17 13:50:03 följande:
    Härligt med behållna jobb!O så är det fredag med!!!!
  • Hvidbrud

Ska se om jag kan få tag på nån kompis som har lust att träffas efter jobet och sitta och mysa i Kongens Have i solen... Skulle vara härligt!

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-17 13:51:46 följande:

Beach party är alltid trevligt. Kanske skall tacka ja till champagne ikväll...Nej ingen smärta i höft här. Däremot börjar nacke och axlar klaga på denna jobbiga ställning. Men jag vågar inte resa mig upp för då kommer Ingenjöris. Jag är sååå trööött nu. Gick bra till lunch därefter däckade jag.
    *Moahahahhahaha....klatsch klatsch klatsch klatsch med piskan*
    Ninnis onda beror på att hon försökte ta upp huvudet ur sanden...då fick hon smisk av mig....dock så vippade tösabiden på rumpan så jag missade lite o smackade henne på höftsidan...

Det är så grymt härligt väder ute nu!!! Ville verkligen INTE gå in på kontoret o fortsätta jobba....
    Ska def försöka få till en låååång promenad ikväll!
  • Ninnispinnis

Hvidis, på sidan/framsidan och snett neråt/framåt. Bra förklaring va?! Nu ska jag köra till Småland! Ha en underbar helg, sötingar!

Förresten, hur ska jag kunna vara utan vetskapen om Blommis framsteg samt Lanovias test fram till söndag kväll?????
  • Hvidbrud

Tänkte att det var där. Precis där den lilla fickan sitter på jeansen? Den heter m. tensor faciae latae och den kontrolerar bäcken ställningen, så tilsammans med den stora gumpmuskeln fäster den i senan som går längst lårets yttersida ner till knaet... Att stå och vippa på en stege aktiverar den mycket...

Nä brudar! nu ska jag och lill muffin ut i solen! Och fira att vi har ett lägenhetskontrakt att skriva under på om vi vill!!! jippi!!!

Blommis: hur gick det, hur gick det???!!!

• Ankan80

Grattis till kontraktet!!!! Skoj skoj!

Hvidbrud skrev 2009-04-17 16:08:35 följande:
    Nä brudar! nu ska jag och lill muffin ut i solen! Och fira att vi har ett lägenhetskontrakt att skriva under på om vi vill!!! jippi!!!Blommis: hur gick det, hur gick det???!!!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-04-17 16:16:28 följande:
    Tack Ankan!! 3min på cykel från malmö c. 103m2 och två badrum och balkong!
    Ohhh va härligt!! Vill ni ha den lgh??

Blommis??? Var är du?????
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)