• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Har förresten en kompis som var på VUL läkaren sa då till henne att hennes mens skulle komma innan 7 dagar. någon han kunde se på slemhinnan och någon bubbla. Mkt riktigt mensen kom inom 1 vecka. Så du kanske skall vänta tills en vecka gått, men sedan tycker jag du skall dra till apoteket och köpa en CB.

• Ninnispinnis

Brösten är ömma och magen och ljumskarna molar (har de gjort innan utan att det betytt något), så det borde ju inte dröja så länge innan indianerna kommer i så fall. Det är en vecka sedan imorgon, så jag får väl vänta och se...

• Hvidbrud

Jag måste säga att jag tycker att det är imponerande att du inte har sprungit ner och testat deig ännu. Jag kunde inte hålla mig en dag ens...

• Ninnispinnis

Jo... men jag var ju så säker på att det inte är nåt, med tanke på gynbesöket och allt. Maken kommer hem på onsdag, så jag väntar tills dess iaf. Indianerna kanske kommer i dagarna ändå.

• ingenjörsbruden

Hahahaha va ni skriver!!

Ninnis har rätt för sig! Det är jag som infört indian-uttrycket här i tråden.....lärde mig uttrycket av makens kompis som på en fest satt o berättade om sin fd flickvän som hade hävdat att hon var gravid fastän han visste att hon hade haft indianer i dalen.....varpå min make lite försynt frågade om indianerna!!
    Maken blev HÖGRÖD i huvudet o sen dess så använder vi indianuttrycket hemma!

*mmmhhmmm går runt med piskan o kollar efter fuskare....mhmmmm...* Läderkorsett!! *ASG* Ja det hade nog varit en syn på mig nu!!! hahahhahah! Blir väldigt kurvig siluett iallafall...med en fin mage som putar ut!!

Tycker Ninnis är duktig som lyckats hålla sig från att testa....bra knep att inte ha några test hemma!!
    *visslar med Hvidis o håller händerna på ryggen*

Blommis: De där stegräknarna är helt knasiga.....jätteviktigt att de sitter rätt.....så till slut så struntade jag i att ta på räknaren.....går man samma runda så skiljer det inte så mkt. Men vardagsmotionen blir svår att hålla koll på tyvärr....men man får ett hum på ung hur många steg man gör av med på en dag.....jag kom fram till att jag minst borde gå 3 km om dagen...helst 5 km.....men men...blir kanske nu när det är så mkt ljusare o finare väder!
    Varför passade inte MBT-skorna bra? Hoppas att du får ett par som passar snart så att dina benhinnor får vila.

Hvidis: Ohh var roligt med bikini!! Hoppas den passar perfekt o låt för alldel bli att hålla tummarna när du simmar....i sådana fall får du ha flytring!

• Ankan80

Ninnis:
    Jag har köpt teststavarna från testlagret.
    6 st för 109 kr. Gratis frakt och du har dem dagen efter.
    De funkar som CB. Tycker de är helt ok

O till det priset kan man slösa hur mycket man vill

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-20 12:53:32 följande:
    Ninnis:Jag har köpt teststavarna från testlagret.6 st för 109 kr. Gratis frakt och du har dem dagen efter.De funkar som CB. Tycker de är helt ok O till det priset kan man slösa hur mycket man vill
    *ankis får ett rap med ridspöet....o Ingis bannar henne för att hon leder Ninnis i fördärvet*

• Ninnispinnis

Men det är så trist när det blir minus...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)