• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden
    Celeste97 skrev 2009-04-20 17:29:06 följande:
    Tjing tjing och hejsan Anja & Lexmaja!
    who is Anja o Lexmaja?!
    Jag kanske är SmiskMaja?!
  • passionsblomman

SM-Ingenjören... jojo!

Anja och Lexmaja är ju här i tråden din VimsMaja! Det har ju dykt upp nya som intet ont anande kikar in och hittar piskande gravida kvinnor och annat oväntat!

Nu har jag hämtat mina MBT-skor äntligen! jag bytte till en halv strl större så nu har jag 35 ochenhalv och hoppas det blir bra!
    Gungade runt en stund i dem inne på affären...det ska ju mjukstartas, så ett par timmar i dem som start kanske är lagom?

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-20 19:03:44 följande:
    SM-Ingenjören... jojo!Anja och Lexmaja är ju här i tråden din VimsMaja! Det har ju dykt upp nya som intet ont anande kikar in och hittar piskande gravida kvinnor och annat oväntat! Nu har jag hämtat mina MBT-skor äntligen! jag bytte till en halv strl större så nu har jag 35 ochenhalv och hoppas det blir bra!Gungade runt en stund i dem inne på affären...det ska ju mjukstartas, så ett par timmar i dem som start kanske är lagom?
    *hahahhaha* That´s me!!

Ja just det!!! men det är ju FLERA inlägg sen!! Så det har HELT sliped my mind!

VÄLKOMNA! Anja o Lexmaja!!
  • passionsblomman

Inte undra på att din make blir lite sliten ibland!

*älskling jag har faktiskt lite ont i huvudet ikväll*
    Hihihihihihi!

ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 19:05:58 följande:
    *hahahhaha* That´s me!! Ja just det!!! men det är ju FLERA inlägg sen!! Så det har HELT sliped my mind! VÄLKOMNA! Anja o Lexmaja!!
  • Celeste97

Smiskmaja, har din man någon aning om vad du sysslar med på BT egentligen? Värsta dubbellivet som dominatrix...

• lanovia 08

Ankan hur har det gått???

Själv fick jag jobba över idag, dagen slutade skit och fick mig nästan att börja gråta. Egentligen inget så allvarligt men orkar man inte så orkar man inte. Stressade hem kastade mig makens famn sedan iväg på rep, där jag gick hem efter halv tiden. Alldeles för trött för att orka räkna takter. Nu skall jag sätta mig i soffan och vara trött och deppig.

Ingenjöris du är bara för skön!!!

• lanovia 08

Maken tyckte förresten att jag skall testa imorgon igen. Då är det ju BIM+4 från 28 dagars cykeln som jag haft det sista. Tidgare hade jag 30 dagars, men då är det ju ändå BIM+2. Så han har ju rätt det är ju lika bra att testa....Men jag vet inte om jag pallar. Jag fixar inte att se "inte gravid" och inga indianer.
    Indianerna skulle nästan men bara nästan vara välkomna nu.

• passionsblomman

Åååå herregud det är ju både så spännande och så träligt samtidigt så man smäller ju AV!!!

lanovia 08 skrev 2009-04-20 20:44:05 följande:

Maken tyckte förresten att jag skall testa imorgon igen. Då är det ju BIM+4 från 28 dagars cykeln som jag haft det sista. Tidgare hade jag 30 dagars, men då är det ju ändå BIM+2. Så han har ju rätt det är ju lika bra att testa....Men jag vet inte om jag pallar. Jag fixar inte att se "inte gravid" och inga indianer. Indianerna skulle nästan men bara nästan vara välkomna nu.
  • Lexmaja

Tackar, tackar :)
    Ni verkar vara ganska tajta här inne...! vill ju inte komma in som en "intruder" och spionera :)

Tyckte dock tråden tilltalade mig eftersom vi oxå håller på med bebistillverkning..!
    Håller tummarna för dig, Lanovia!

• lanovia 08

Ja vi har blivit tajta. Men det är bara att hänga på så är du snart inne i det.

Träligt är ordet!
    Tack Lexmaja. Men jag har en konstig kropp så är nog inte mkt att hålla tummarna för.

*har grävt ner hela mig i sanden nu*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)