• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Tack för kramarna, gummor! Det hjälper definitivt! Tror bara många små saker plötsligt tillsammans blir lite för stora för att kunna ignoreras...

Nej, det har inte kommit nåt (även om det känns så hela tiden). Det var inte ens någon blödning igår, knappt en rosa flytning.
    Ja, gyn påstod ju att jag eventuellt tränade för hårt och skrämmer bort ÄL, men det struntar jag i idag. Min kropp behöver svettas och träna ordentligt idag, så det så!

• Hvidbrud

En tjej kom hit för att få massage, hon är i 7 mån. JAg är typ mycket större än henne... Min jätte buk..

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-04-21 14:26:39 följande:
    En tjej kom hit för att få massage, hon är i 7 mån. JAg är typ mycket större än henne... Min jätte buk..
    O va härligt!! Ska hon ha pojke eller flicka?
  • Idefixen

Passionsblomman: Jag håller tummarna för att de går vägen för er nu!
    De är klart, är de läkare så vet dom ju va dom pratar om... oftast.
    Jag skiter oxå egentligen i va andra tycker, är mest min mor jag är orolig för.
    Hon är nog nervös redan nu hur de ska gå för oss när jag blir arbetslös. (jag är "bara" 24 år)
    Men ja känner att jag tar de som de kommer. Går de inte ihop kan vi sälja bilen å köpa en annan, och då lösa lånet på bilen vi har nu, då har man itne den kostnaden varje månad. I värsta fall får vi sälja lägenheten å hyra nått istället.
    De ordnar sig på nått sätt. De är lixom så jag tänker.

Så, nu blir de till att försöka spara så mycke pengar som möjligt efter bröllopet, så man har sen. För en till bebis, de vill jag ha!

Tack alla andra som oxå peppar mig på att de kommer gå ihop. Jag känner på mig att de ska göra de.
    Så, efter den 30/5 blir de inge mer kådisar!!! Tjiiiiho!

• Hvidbrud

hon viste inte... men jag tror att det var en tjej...

ingenjörsbruden skrev 2009-04-21 14:28:54 följande:
    O va härligt!! Ska hon ha pojke eller flicka?
  • Ninnispinnis

Har en konstant känsla av att när som helst börja gråta, jättekonstigt!

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-21 15:40:04 följande:
    Usch o fy va jobbigt! *kramar om*

Det har iofs jag osså haft hela dagen...jag kan skylla på mina hormoner....
  • lanovia 08

Idefixaren tycker det låter som ni tänker klokt.

Ninnisvännen det är du och jag idag verkar det som. *kramar Ninnis här nere under sanden*
    Slog mig en liten tanke. Vi kanske borde krypa upp snart så att indianerna hittar oss om det nu är meningen att de skall hitta oss.
    Vad gäller träning så sa väl inte läkaren att du inte fick träna hårt allas. Utan kanske dra ner på antal hårda träningspass?

Funderar på det ni skriver om när ni fick erat plus. Med tanke på det borde jag ju ha sett det nu, om det inte är så att ÄL var senare denna månad. Men som sagt finns ju de som det tar längre tid för.
    Men jag tänker nog inte hoppas ens. Inväntar nu lugnt de röda indianerna.

Blommis hoppar skorna blir bra.

• Ninnispinnis

Det känns liksom som att bara en enda liten sak skulle kunna få mig att börja lipa... Tänk om jag börjar gråta på träningen?

• Hvidbrud

*Kramar också om* Klappar på kinen och kommer med varm choklad. Maken kommer hem till dig i morgon. Då tycker jag att du ska testa så du vet om du ska stå där med huvet i sanden eller om du får lov att komma upp. Mycket känslor, stumpan... kramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkramarkamar

Ninnispinnis skrev 2009-04-21 15:40:04 följande:
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)