• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

denna var lite värre...

vi tänkte samma tanke hvidis

• Ankan80

men det är klart jag kommer ihåg nu när jag ser den

• Ninnispinnis

Hinner inte kolla nu, men visst är det han!!

• ingenjörsbruden

Sicken nostalgi! Charles Nonsens!

Hvidis: Attans att han missade flyget....men jag tror inte du hade kunnat lämna honom om ni träffats innan du skulle till jobbet eller?!
    Men helt klart.....vi har världens bästa män!!

Ankis: *går omkring med händerna på ryggen o visslar...snart är jag kanske duktig på att vissla osså*

• Hvidbrud

Vad vore världen utan youtube och google... det var inte längesen man skulle slå i tunga lexicon för att bli klokare och då skulle man aldrig hitta charles nonsens där.

• Ankan80

Nu blir det förmiddagsfika....
    ja e sulten! *asg*

• lanovia 08

Nej vad tråkigt med flyget Hvidis. Sista timmarna av väntan är alltid de värsta. Men snart!!!

Absolut har vi de bästa männen.

Nu har vi haft dagens första möte. Var inga uppsägningar på gång. äjuh!!! Dock lite omorganisation som jag inte vet riktigt om jag gillar eller inte. Men jag har ju inget val OCH ingen sägs upp. Sen är ju frågan vad som händer för mig i framtiden jag är ju bara här via PROFFICE, men det borde inte ändra sig pga av detta....
    Jaja jag är i första choken nu så vi får se imorgon vad jag tycker o tänker.

• Ore

Trist med flyget Hvidis. Fast hinner han vila sig litet innan du kommer hem så kanske det inte är så illa ändå??? Fritt fram att hoppa på honom i hallen sen...

• Hvidbrud

Lanovia: det var väl skönt att det inte var några avskedningar. Hoppas att det löser sig till det bästa med omrikeringarna. Ibland behövs det röras runt i grytan..

Skulle ha gjort storstädning igår när jag kom hem från jobbet. Jag lagade mat och fastnade framför tvn och glömde allt om att städa (en finurlig psykologisk (d)effekt som också gör att jag inte heller ser att det behövs städas...) Men jag vill ju också få poäng och en glad man så jag vaknade tiiidigt och har röju och dammsugit och skrubbat köksluckorna. Så lite tur var det att han missade lyget, annars hade jag bara hunnit lite dammsugning. Jag tycker att jag har varit duktig nu!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)