• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-22 08:12:37 följande:
    God morgon alla!Vilka roliga bilder jag fått av senaste sidans läsning:Två gulliga sandmonster som tittar uppEn blommis som går o går o går, upp o ner, hit o dit En hund som sitter o tittar på svampEn ingis som får en stor bukett blommor och tittar kärleksfullt blinkande på sin manmm mm
    Vilken sammanfattning!

Lanovia: Hvidis porttelefon satte vi fast i förebyggande syfte...hhehehee...funderar faktiskt på om den behöver limmas fast OCKSÅ
    Jag vill osså ha en hund som hittar svamp!! *smaksens*
    Hmmmm....ja undras tro vad för jäkelskap ledningen kommer med...hmmmm....hoppas inte det är nedskärningar iallafall!

Ninnis: Åhh maken har osså den effekten! Va gulligt o skönt att din make fick dig på bättre humör! *ser Ninnis o herr Ninnis kläda i trikåer o mantlar fajtandes dumma indianer*
    *säger ingenting o det där du köpte....går o visslar med händerna på ryggen*

Blommis: Låter som en intressant kur....tur att man får äta något tuggigt osså. Härligt att höra att skorna verkar bra utöver konstiga onda muskler som dyker upp!
  • Ankan80

Här händer förresten ingenting. Inga indianer och inga symtom.
    *kläm kläm*, nä fortfarande inget

• Ninnispinnis

Trikåer ja...

Det påminner mig om en lördagmorgon i somras då det klockan 07.00 kom instormande en man iklädd endbart strap-on och började hoppa dansa til YMCA i vår säng... I bakgrunden stod ett gäng grabbar och asgarvade, och slängde till min make ett par rödgröna brottartrikåer och en öl...

Ankan, när väntas BIM?

• Ninnispinnis

Av någon anledning tänker jag på Charles Nonsens när du säger "kläm kläm" Minns ni honom?

• Ankan80

Haha..vilken syn...

Nope...känner inte igen...

Har eg. ingen aning när BIM är...senast 3 maj för då har det gått 6 veckor sen MA. Sen får man väl kanske knuffa igång cykeln om den behöver extra hjälp

• Hvidbrud
    maken missade anslutningsflyget i Amsterdam Nu hinner jag inte hämta honom på flygplatsen innan jobbet, men får ta igen det när jag kommer hem istället

Charles Nonsens... Åh, det säger mig något låååångt bak i minnet, typ dagis åldern eller nått?? Hmmm... charles Nonsens Charles Nonsens? Nä. Vem var det?

Tjejer: vist har vi världens bästa män?

Tänker: behöver en man en strap-on? Men... men... *kliarmigihuvudet*
  • Ninnispinnis

Ska se om jag hittar nån länk med Charles Nonsens. Har för mig att det var en tecknad "vuxenserie" om en snuskgubbe som gick runt och klämde på brösten... Minns att han sa "clementin, clementin" och "rumba rock n´roll"

Nä, han hade nog inte behövt nån strap-on egentligen, men jag är tacksam över att de inte valde det andra alternativet...

• Ninnispinnis

Tråkigt med flyget, Hvids! Men du vet, den som längtar efter nåt gott... (eller som min pappa brukar säga: den som väntar på nån som har gått behöver inte vänta längre)

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)