• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Celeste97

Shit pommesfrites, Charles Nonsens hade jag helt förträngt! Och nu förstår jag varför...

• Ankan80

Åhh....hemliga/privata nummer borde förbjudas.
    Ringde någon på min mobil nyss, men när jag svarade var där ingen där.
    Hann tänka hur mycket som helst...jobb o annat...

STÖRIGT!

• Hvidbrud

JAg håller med dig! Min man har hemligt nummer och jag måste svara med "jobb rösten" varje gång han ringer...

• passionsblomman

Oooj, vad många inlägg!

Hvidis: duktig tjej! *sneglar mot mitt eget gräsligt stökiga kök*

Vilken tur att deet inte ar varsel Lanovia!

Och i övrigt är det alltså idel symtom och brist på symtom...

Det enda jag käner nu är enorm träningsvärk i mina vader och ettt kaffesug som är outhärdligt...
    Kan någon påminna mig om nyttan med att avgifta sig fårån koffein och socker och alla de där snabba fixarna?

• Ninnispinnis

Ja, Blommis! Du kommer att må såååå bra efteråt och din kropp kommer att vara såååå ren och frisk och stark och slank och det är såååå mycket bättre för kommande (existerande?) lilla skatten att kroppen är ren och fri från gifter och annat

• Ninnispinnis

Dessutom kommer du att känna dig såååå stolt över att du har lyckats genomföra det, och jag lovar att peppa och berömma dig såååå mycket!

• passionsblomman

Vad vore min värld utan dig och alla andra här ?
    Ninnispinnis skrev 2009-04-22 14:08:52 följande:
    Dessutom kommer du att känna dig såååå stolt över att du har lyckats genomföra det, och jag lovar att peppa och berömma dig såååå mycket!
  • Ankan80

Ja, det är väl aldrig fel med lite detox!

Jag har ju inte så mycket att göra idag, men som tur är finns det en massa anläggningsarbetare på gatan utanför. Rätt roligt att kolla faktiskt. De verkar dock inte prata så mycket med varandra.....det är trots allt 3 tjejer o 3 killar

• Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-04-22 14:12:22 följande:
    Vad vore min värld utan dig och alla andra här ?
  • Ninnispinnis

Ankan, är det något att vila ögonen på då?

Hvidis, vill bara meddela att jag fortfarande har skitont i den däringa muskeln vid höftbenet, och det är tre veckor sedan jag stod på stegen! Vänster sida är inte så farligt, men höger blir inte bättre...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)