• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnnis

Ja, konstigt att indianerna blir förvirrade av alla kontraorder!

Jag var trött på att "-pinnis" står där, det kom dit bara för att Ninnis var upptaget. Låter fånigt, jag är ju liksom Ninn(n)is (Ja, Ingenjören, min bror brukade sjunga den för mig när jag var liten...)

På tal om att vrida och vända på testen... När jag kom hem var jag ju så klart tvungen att titta på testet igen (det låg i papperskorgen). Nu är där plötsligt ett mycket tydligt men mycket tunt streck! Tror inte att det "gills" när det är så tunt och dessutom är det ju nu 10 timmar sedan jag tog det, men det är ju inte konstigt att man nojar, vrider, vänder och tvivlar på dem... Ska nog ta något annat än CB nästa gång, för det känns som att jag stirrar mig blind på det där tunna/svaga spökstrecket som ibland syns.

Nu ska jag hjälpa maken att fixa färdigt terassen, tjingeling!

• lanovia 08

Mmmm 10h är nog för sent. Men testa digitalt då? Då får du det mer svart på vitt.

• Ankan80

Är det ett tunnt, hårfint streck så är det nog tyvärr inget...
    har haft så en massa ggr...men man skall ju aldring säga aldrig...
    vill bara inte att du skall få falska förhoppningar

• passionsblomman

Hörni, när den dagen kommer då vi har fått våra plus allihop...

...då är vi fasiken värda att ha en brakfest!

Vi kanske kan ha indiantema...

Indianer som kör soffa och har Batman sittandes bredvid

• ingenjörsbruden

Blommis va du är duktig! Diska som är SÅ tråkigt!
    Du är väl värd en BT-stund!

Ninnnis: Var bara tvungen att tralla lite extra för att fira ALLA dina nnnnnnn !
    Hmm resultatet ska ju inte vara tillförlitligt om det gått längre än 10 min (eller nåt sånt)...Men hur är det nu....är du BIM+7 eller BIM+14?

Åhh jag vill bara hem till maken....men han är inte hemma o jag behöver verkligen få klart lite grejor här....suck!
    Skulle inte nämnt på vårt kontorsmöte idag att jag började få liiiiite tunnsått med uppdrag....fick som ett brev på posten 3 nya!! Nåja...härligt att ha o göra.....lågkonjunktur har vi INTE märkt av här än i allafall!

• Ninnnis

Nä, jag har inga förhoppningar om strecket, det var bara lite kul apropå att vända och vrida, slänga och ta upp igen. Och en påminnelse om varför man ska låta det ligga

Ja, Blommis, gravidfest! Fast då kan vi ju inte fira med skumpa... Typiskt!

NU ska jag ut!

• Ankan80

hehe...ja, just det

Ninnnis skrev 2009-04-23 16:18:58 följande:
    Nä, jag har inga förhoppningar om strecket, det var bara lite kul apropå att vända och vrida, slänga och ta upp igen. Och en påminnelse om varför man ska låta det ligga Ja, Blommis, gravidfest! Fast då kan vi ju inte fira med skumpa... Typiskt! NU ska jag ut!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-23 16:12:17 följande:
    Hörni, när den dagen kommer då vi har fått våra plus allihop......då är vi fasiken värda att ha en brakfest!Vi kanske kan ha indiantema...Indianer som kör soffa och har Batman sittandes bredvid
    BABSOLUT!!!! Fast jag kör läderkorsett o piska!! Hahahahha nä det vågar jag inte visa mig i offentligt!
  • passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-23 16:21:02 följande:
    BABSOLUT!!!! Fast jag kör läderkorsett o piska!! Hahahahha nä det vågar jag inte visa mig i offentligt!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)