lanovia 08 skrev 2009-04-21 10:41:34 följande:
Ingjöris vilken jobbig kväll. Snacka om att få det bra humöret ner slitet och stampat på. Somna ensam gråtandes skall man aldrig behöva göra. Mitt förra deppiga inlägg var ju idag och tyvärr har humöret inte ändrat sig mycket. Mår rätt pissigt. Maken har inte lyckats få mig på bättre humör. Han säger bara att det är positivit att testet visar neg. ¨Så länge det är neg och indianerna uteblir är det ju hoppfullt enligt honom. För min del orkar jag inte hoppas. BIM+4 och fortfarande neg då kommer det nog så förbli. TAck alla underbara. Ni är oväderliga. *kryper nära Ninnis och kramas medan tårarna rinner*
Åhh sorry stumpan!

Blandade ihop makrillsåsstänket med någon kvällsmat som åts igår.....
Va gulligt av din make att verkligen försöka tänka positivt....även om jag inte riktigt hänger med i hans resongemang....men ändå jättegulligt!
Du ska se att efter regn så kommer solsken o om det nu inte skulle ha blivit ngt denna gången så får ni snart hjälp.
Magen är verkligen värd att vänta på o jag tror att ert kämpande så här lång har gjort er mer förberedda för ett barn än vad jag o maken är som inte behövde kämpa.
Tror att "segern" är ännu sötare när man kämpat så hårt som ni!
*KRAAAAAAAM*