lanovia 08 skrev 2009-04-21 12:13:06 följande:
Oh ni är så underbara. Förlåt att jag är så ego idag, bara pratar om mig själv. Men ni vet när man är riktigt på botten så går det alltid att komma längre ner. Maken har blivit tvungen att åka till Oslo för jobbet. Åker imorgon o kommer hem på fredag. Kvar blir jag med hund som brukar vara med maken halva dagarna på jobbet innan hon lämnas till dagis, svampkurs och massa annat som måste fixas.Han hade så dåligt samvete när han ringde vill einte lämna mig med allt, men det är ju inte direkt hans fel. Har vi otur måste han åka upp nästa vecka också.Ingenjöris, jag har berättat för honom om folk som är gravida men det tar ett tag innan hormonerna går upp tillräckligt för att visa ett plus. Det är detta han hakat sig fast vid. Så länge inte indinaerna kommit finns hopp.Hvidis, ja det är verkligen skönt att vi skall få hjälp snart.Tack igen alla ni för att ni är så bra.*gräver ett ännu djupare hål i sanden*
Jaja...då förstår jag honom!
Vi testade ju inte förrän BIM+14dagar o då fick vi jättestarkt plus...så jag har verkligen ingen aning alls hur pass man kan se plusset i början.
*kramar om o försöker trösta lite*
Har man en deppig dag så SKA o FÅR man ösa av sig här!! Man är inte alls egotrippad!
*KRAMAR IGEN*