• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ore

Kram Lanovia!

Jag testade med digitalt på BIM+1 och fick gravid som svar...

Fanns inte i min värld att testa med annat än digitalt, jag skulle ha alldeles för mycket funderingar kring tolkningar...

• passionsblomman

*bamsekramar till Lanovia som kroppen jäklas med*

*bamsekramar till Ingenjöris som fick somna ledsen*

*bamsekramar till alla andra också!*

Idefixen : jag tycker knappet tillfället kan BLI bättre än barn nu medan f-peng ännu är samma osv! Jag har EXAKT samma plan, bara det att jag redan är arbetslös nu och hoppas det jan bli bebis innan min a-kassa tar slut!
    Vad folk tycker om den saken är jag gammal nog att skita i, (så länge det inte är en läkare, som det var för någon tid sedan)

Idag är jag bara ute och går och går...har gått i MBT-dojjorna första rundan imorse, den är ca 3 km. Jag är rädd att ta för mkt på en gång, men ska gå nu på em också och är ju sugen på att ta dem igen såklart...

*spikar fast Hvidis porttelefon ännu en gång* -jag vet nog hur det blir det där...

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-21 13:41:34 följande:
    *bamsekramar till Lanovia som kroppen jäklas med**bamsekramar till Ingenjöris som fick somna ledsen**bamsekramar till alla andra också!*Idefixen : jag tycker knappet tillfället kan BLI bättre än barn nu medan f-peng ännu är samma osv! Jag har EXAKT samma plan, bara det att jag redan är arbetslös nu och hoppas det jan bli bebis innan min a-kassa tar slut!Vad folk tycker om den saken är jag gammal nog att skita i, (så länge det inte är en läkare, som det var för någon tid sedan)Idag är jag bara ute och går och går...har gått i MBT-dojjorna första rundan imorse, den är ca 3 km. Jag är rädd att ta för mkt på en gång, men ska gå nu på em också och är ju sugen på att ta dem igen såklart...*spikar fast Hvidis porttelefon ännu en gång* -jag vet nog hur det blir det där...
    Funkar skossingarna bra? Hur känns det i benhinnorna?

*kramar tillbax*
    Kan inte låta bli att vara glad när man har så många goa o snälla tjejer här!

Bra initiativ att spika Hvidis porttelefon!!
  • Ninnispinnis

Jag har en usel dag! Känner mig irriterad och skör, en massa småsaker på jobbet som tar onödig tid och energi, och en allmän känsla av dåligt humör... Ska träna sk*ten ur alla aggressioner på cirkelgymmet ikväll, så skrämmer jag väl kanske iväg en eller annan indian tillsammans med äl

• Ninnispinnis

Bra att MBT-skorna passar nu, Blommis! Man ska ju ta det lite försiktigt i början, men så länge det känns bra så är det säkert ingen fara. Heja dig!

• Hvidbrud

Ninnis!!!! Gumman då!! Hjälper en kram?? Eller ska vi gå ut och sparka på något ihop?

• lanovia 08

Ni är så goa allihopa! *kramar er alla*

Ninnis får en extra kram för det dåliga humöret. Man blir lätt på det humöret när kroppen spökar, som din gör också. Inga mer indianer ännu? Kanske var Nidblödning? *håller tummarna lite i smyg*
    Träna låter härligt. Något jag nog kan se mig i himlen efter under den tiden som maken skall spendera i Oslo, då blir det hundpromenader däremot. Kanske kan springa någon dag också. Har inte orkat träna på 2v pga av min trötthet kanske skall gå snart hoppas jag.

*tar fram lite spännband och surrar fast Hvidis porttelefon så att den verkligen sitter*

• passionsblomman

Jo jag trooor skorna kommer vara jättebra, fast jag måste gå in dem lite, ffa i hälkappan är de lite stela , men de är ju i skinn, så de ska ge med sig och forma sig hoppas jag.

Första rundan jag gick med dem imorse, hade jag inte alls ont fram i benen, däremot lite i vaden bak, man spänner sig nog lite i början.
    Andra rundan i vanliga skorn var ett totalt elände första halvan. Jag hade svinont! Sedan släppte det så jag kunde få upp lite normalfart...

Jag tror verkligen detta kan vara min lösning, så jag kan gå så som jag vill! Nu ska jag ta Compeed försäkerhetsskull och så gå lite mer i MBT-skorna.

Förresten : Det där skittdeppiga precis runt indiananfallen, det kallas PMS tjejer! Då äter man godis och choklad, bäddar ner sig och ser på film eller läser en bok-visst, EFTER täningen då, men det är EXAKT som Ninnis skrev som det känns då och det blir ju inte roligare av att man är besviken över att se indianerna marshera.

Puss på eer! Håll en av alla tummar att jag kan gå lite mer i skorna nu!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)