• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 12:55:24 följande:
    *ankis får ett rap med ridspöet....o Ingis bannar henne för att hon leder Ninnis i fördärvet*
  • Ankan80

Hahahahahaha...sorry!
    Ville ju bara ge ett ekonomiskt tips

ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 12:55:24 följande:
    *ankis får ett rap med ridspöet....o Ingis bannar henne för att hon leder Ninnis i fördärvet*
  • Hvidbrud

jasså ankan, du gillar det där?! Fnissar när du får ett rapp med piskan... *skakarpåhuvudet*

• Ninnispinnis

Man kopplar bort huvudet, och så går man bara och gör det!

Hvidbrud skrev 2009-04-20 13:17:17 följande:
    Hur är det nu man gör när man ska gå och motionera? Min kropp vägrar att lyda!!
  • Hvidbrud

Åh, jag kaaaaan iiiiinteeeee. Det är så kallt i vattnet... Kanske ska jag bara gå lite..? Nä jag packar väskan nu! Lite inpackning är ju bra för håret och kanske like bodyscrub? Måste locka mig lite...

• Ninnispinnis

Ja, tänk på hur skönt det kommer att vara efteråt! Lillmuffin kommer att älska att simma, hon tycker säkert det är jättemysigt att flyta omkring i vattnet Heja dig!

• Ore

Ninnis: Alltså, slemhinnorna blir ju rätt så blodfyllda även när man är gravid... Det är väl för att förbereda för ett befruktat ägg som fäster, som de blir blodfyllda!??? Eller har jag fel???

Annars förstår jag rädslan att testa, det är inte skoj med minus... (Eller brist på plus).

• Ninnispinnis

Ja, Hvidis länk antyder ju att det kan se likadant ut på ett VUL... Men jag vet inte, har blivit besviken så många gånger innan.

• Hvidbrud

Jag förstår dig verkligen, gumman. inte kul att ha förhoppningar som inte blir infriade. Du känner ju din kropp bäst själv, så du får låta det ta den tid det tar. Står här klar till att kramas oavsett vad!!

Plötsligt blev jag så hungrig... då kan man ju inte simma...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)