• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

*torkar en tår*
    Guuud flickor...man börjar ju denna vecka med att bli helt rörd o glad över vår gemenskap! Känns så härligt!

Jag är helt färdig.....hatar att sova borta....kan ju inte sova ordentligt! ÄR trött, har ont i halsen o i bihålorna, mår lite illa...vill eg bara hem o sova o krama på maken.....suck!
    Nåja...får slita ett par timmar o ta ut lite komp i em...

Hvidis: Kickboxer o Batman!! Blir ju helt rörd!!! Hoppas verkligen att Batman inte skickar Robin...hahhaha!

Blommis: Blir alltid å impad av dina inlägg...du får liksom alltid med ALLT o glömmer (sällan) inte något! Utförligare återberättningar hittar man nog inte.

Ninnis: Vilken helg!!! Hahahah ja man känner sig lätt överkörd! Men glad o lätt i själen!

Lanovia: Ja försök att hålla ut någon extra dag innan ni testar igen.....de där jädrans indianernan.....*ger mig ut i jakt på dem för att dra dem i öronen o smiska dem lite för att de bråkar så mkt*

Jag blir 30 i juli, gifte mig i dec med världens underbaraste (eremit) man! Konstigt att alla (som är gifta) är gifta med VÄRLDENS underbaraste man....

Betty: Hahahah ja va knepigt om familjen ville med när ni ville gifta er i hemlighet! Charter eller inte...spelar ingen roll...ni kommer att få det underbart!

*vinkar till Jessica, hejhej*

• passionsblomman
    ingenjörsbruden skrev 2009-04-20 08:48:53 följande:
    Blommis: Blir alltid å impad av dina inlägg...du får liksom alltid med ALLT o glömmer (sällan) inte något! Utförligare återberättningar hittar man nog inte.
    Fniss!Usch!Eh, ja jag veeeet att jag är omständlig och långrandig...

..men ganska noggrann...
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-20 08:55:58 följande:
    Fniss!Usch!Eh, ja jag veeeet att jag är omständlig och långrandig.....men ganska noggrann...
    Hahahaha....ingenjören går igång på alla noggrannna inlägg, inte alls omständiga o långrandiga!

Ankis: Ohhhh va spännande!!! Blir osså nervös!! Lovar att hålla tummen!
  • passionsblomman

Nej nu får jag SKÄRPA mig! jag skulle ju gå en liten morgonrunda!

*går och hämtar ytterklägerna*

VET ni förresten hur svårt det är att knyta skosnörena medan man håller tummarna?

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-20 09:31:07 följande:
    *går och hämtar ytterklägerna*VET ni förresten hur svårt det är att knyta skosnörena medan man håller tummarna?
  • Ankan80

ha en skön tur!
    Nej nu får jag SKÄRPA mig! jag skulle ju gå en liten morgonrunda! *går och hämtar ytterklägerna*VET ni förresten hur svårt det är att knyta skosnörena medan man håller tummarna?
  • lanovia 08
    Du får la släppa och bara hålla tårna en kort stund.

Jag skall lyckas sitta här o anlaysera data med knutna tummar. Vi får sluta ha så spännande liv!

Ankan lycka till i em!!! du är bäst det här fixar du.

Ingejöris hoppas du hoppar indianerna säg till dem att komma till mig omedelbart bums om de nu skall till mig vill säga. Jag är less på att vänta. Är så glad att det snart vankas hjälp runt hörnet.
    Min mens har ju varit regelbunden alla gånger utom den gången som vi misstänker var MF, så jag fattar inte vad den sysslar med nu.
    Nej nu får jag SKÄRPA mig! jag skulle ju gå en liten morgonrunda! *går och hämtar ytterklägerna*VET ni förresten hur svårt det är att knyta skosnörena medan man håller tummarna?
  • Ore

Hej hej!

Fyller 28 så småningom (kommer inte ihåg vem som undrade, men ändå).

Och jag gifte mig i fjol, och har också fastnat här litet efteråt.

Lycka till på intervjun i em, Ankan!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)