• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-20 10:17:51 följande:

Ingejöris hoppas du hoppar indianerna säg till dem att komma till mig omedelbart bums om de nu skall till mig vill säga. Jag är less på att vänta. Är så glad att det snart vankas hjälp runt hörnet.Min mens har ju varit regelbunden alla gånger utom den gången som vi misstänker var MF, så jag fattar inte vad den sysslar med nu.
    *har inte hittat indianerna för att dra dem släpandes i öronen till Lanovia, misstänker att indianerna cyklat vilse! ....hohoooooo???*
  • passionsblomman

Jag tror jag skymtade någon liten indian ute iskogen, men jag skrämde skiten ur honom med ett *stickåbrinn* så han sprang och brann som en liten eldfluga mellan träden.

Det är något vingel med min stegräknare. Jag har en runda som är min lilla och den är ungefär 4000 steg lång.
    Nu två ggr har räknaren inte räknat utan när jag kommer ut ur skogen och tror att den ska stå på ca 3000 steg, har den bara registrerat ca 1000 och det är de som går åt för att komma IN i skogen. Varför vill den inte räkna i skogen för?

• Hvidbrud

Hej underbara tjejer!
    oj oj oj vad här ska hållas tummar idag och de nästa dagarna! Ninnis! vad gör du med huvudet uppe? Ingenjören är på väg med sin piska! (ser henne där i dörröppningen med sina höga lackstövlar och läderkorsett!)

Hi hi! Det ringde precis på dörren och posten kom med min nya bikini!!! Nu ska jag till simhallen! (blir långsamt, för det är svåt att simma effektivt medan man håller tummarna och tårna)

• Pralinen Jessica

Okej, nu får ni banne mig berätta vad dessa "indianer" är för nått för jag fattar ingenting...*sitter som ett frågetecken*

• Ankan80

Hehe...det är en omskrivning för menstruation

Pralinen Jessica skrev 2009-04-20 11:12:26 följande:

Okej, nu får ni banne mig berätta vad dessa "indianer" är för nått för jag fattar ingenting...*sitter som ett frågetecken*
  • Hvidbrud

Oh! Indianerna är ju de röda... Tror att det var Ninnis kompis som hade sagt att snatr kommer indianerna i dalen och det blev annamat på en gång! Så nu ligger vi i bakhåll varje månade så att indianerna inte kan komma (eller ritar falska kartor så att de cyklar vilse(cykel/cykel)) Andra omskrivningar kan vara lingonveckan, tant röd kommer på besök, måntan, kärringveckan,förbannelsen osv osv. Indianerna är rätt gulligt tycker jag...

• Pralinen Jessica

Hahaha... Det var ju sketa roligt! Okej, nu ligger jag oxå i bakhåll på indianerna MOAHAHA!!!

Hvidbrud skrev 2009-04-20 11:27:41 följande:
    Oh! Indianerna är ju de röda... Tror att det var Ninnis kompis som hade sagt att snatr kommer indianerna i dalen och det blev annamat på en gång! Så nu ligger vi i bakhåll varje månade så att indianerna inte kan komma (eller ritar falska kartor så att de cyklar vilse(cykel/cykel)) Andra omskrivningar kan vara lingonveckan, tant röd kommer på besök, måntan, kärringveckan,förbannelsen osv osv. Indianerna är rätt gulligt tycker jag...
  • Ninnispinnis

Tror faktiskt det var Ingenjören som började med uttrycket, men vi var ju alla snabba med att anamma det

*stoppar snabbt tillbaks huvudet i sanden innan ingenjören ser att jag kikade upp*

• Ninnispinnis

Tycker i övrigt att indianerna lika gärna kan komma så att jag kan börja med Pergokuren. Visserligen kan ju min cykel vara allt från 30 till 54 dagar, men gyn sa ju att det såg ut att vara på gång, så det borde ju inte bli nån mastodontcykel den här gången...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)