• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Jo jag kan ju säga att jag börjar bli lite irriterad på sådana kommentarer, även om de inte drabbat mig så mycket. Jag har gått mellan allt från att vara coolllugn till stressad till väldigt lugn. Och inget utav dessa stadium har hjälpt det minsta. I början var inställningen till 100% att ta det som det kommer, det var till och med precis innan bröllopet.... ja behöver jag säga mer?

Trevligt Betty Boop. Du vet har man en gång trätt i denna tråd är det svårt att komma undan.

• Betty Boop augusti2009

Nä, det är såklart inte bra då.
    Det konstiga med mig var att jag inte kände mig mer trött av pillrena när jag var gravid. Men när jag tar dem annars så kan jag nästan bli däckad.
    Fast när jag tänker efter så var jag så in i bomben trött ändå så det var nog därför jag inte märkte skillnaden.

Minns att jag tänkte - detta gör jag ALDRIG om när jag låg där.
    Men nu....ha ha ha. Jag ligger gärna där igen, man glömmer lätt. Samma som med förlossningen.

• Betty Boop augusti2009

Alla ni: Om man vill markera bara en mening från ett inlägg som man ska svara på hur gör man då?
    mvh/datasnillet

• passionsblomman

Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-02 21:51:24 följande:

Minns att jag tänkte - detta gör jag ALDRIG om när jag låg där. Men nu....ha ha ha. Jag ligger gärna där igen, man glömmer lätt. Samma som med förlossningen.
    TUR är väl det!
  • Ore

Man citerar hela inlägget och raderar bort det man inte vill ha med!

• Hvidbrud

Tror att man får ta bort det man inte vill ha med manuelt...
    Lite extra jobb...
    Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-02 21:53:52 följande:

Alla ni: Om man vill markera bara en mening från ett inlägg som man ska svara på hur gör man då? mvh/datasnillet
  • Hvidbrud

Min bror var på UL idag. De ska få en FLICKA! de har redan två pojkar, så hon är så välkommen så. (även om den yngsta killen sa Blää, en tjej!

• passionsblomman

Du får en du med, så då blir det två småtjejskusiner...

Hvidbrud skrev 2009-04-02 22:00:49 följande:
    Min bror var på UL idag. De ska få en FLICKA! de har redan två pojkar, så hon är så välkommen så. (även om den yngsta killen sa Blää, en tjej!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)