Betty Boop augusti2009 skrev 2009-04-06 10:45:49 följande:
Så underbart med busmagar. Förresten, är det någon av er alla som gillar thaimat? Är ute efter lite goda recept. Frågade i middagstråden men ingen har svarat.Jag brukar göra en med kycklingfilé, grönsaker, kokosmjölk och röd currypasta. Det är jättegott men det är den enda jag kan. Dela gärna med er om ni har något gott recept.
Går o letar i mailen...återkommer kanske med ett recept.....
Ore: Va snällt att de mobbar din mage redan!!

Hihihhi! Vad gör man utan syskon!
Det där med annat kön vid förlossningen är ju inte ovanligt.....men oftast så brukar de inte berätta helt säkert vid UL....bara att de tror....sen hör väl föräldrarna bara på ett halvt öra...o tror vad de vill!
Orientering....ja ja...det förklarar ju lite!
Det är bara halva släkten som inte vet...skulle ha träffat dem i början på mars....men det blev inställt pga sjukdomar o så har det inte blivit av ännu förrän till påsken.....o vi vill helst berätta face to face!

Skickade ett mail till mina kompisar när jag var i v 13....hade några UL-bilder som jag skickade o bad dem "gissa bilden"....rätt roligt!

De flesta trodde att det var ett trick...typ att man eg skulle se en gammal tant....hihihihi...jag hade VÄDLIGT roligt!