• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Vad härligt att det gick bra blommis! Tänk om det kommer en liten miniblomma redan till jul!

Har precis kommit tillbaks från min kaffe paus i solen. gick ner till costum house (där en gammal kollega från malmö jobbar!) Tog en latte i solen med min bok. myyysigt! så skulle man ha det varje dag! Pigg och utvilad till nästa klient!

Blommis: klart att ni skulle ut och lyxa lite! det förtjänar du verkligen!

• Ankan80

Hihi...föreställer mig att "gottepåsen" är helt ihopskrynklad och tömd.

passionsblomman skrev 2009-04-02 15:33:53 följande:
    Åh, jag som tänkte fråga särskilt om det!Nä, men på sätt och vis ändå, för han sa att då när det är klart att Äl är och det ska göras inseminering, då kan man göra typ tre irad, och så sa han att eftersom det är så här många miljoner eller miljareder eller vad det nu var för siffra, att ta av, så är det inte så att det tar slut efter en utösning utan det finns i förrådet...typ.
  • passionsblomman

Åh gud...
    hoppas inte så många män läser här...
    Ankan80 skrev 2009-04-02 16:09:12 följande:
  • Ore

Hejsan heeej!

Åh vad härligt att det gick så bra hos läkaren, blommis!!! Håller med om att ni var väl värda litet vardagslyx!

Måste vidare nu, hinner inte skriva mer... Nu har jag hunnit få i mig litet mat som stillat det värsta illamåendet i alla fall

• passionsblomman

Äta bör man! Usch för illamåendet!

Ore skrev 2009-04-02 16:12:34 följande:
    Hejsan heeej! Åh vad härligt att det gick så bra hos läkaren, blommis!!! Håller med om att ni var väl värda litet vardagslyx!Måste vidare nu, hinner inte skriva mer... Nu har jag hunnit få i mig litet mat som stillat det värsta illamåendet i alla fall
  • Ankan80

Usch usch ja....illamåendet var ju inte så roligt....
    men men det är värt besväret!!!

Ore skrev 2009-04-02 16:12:34 följande:
    Hejsan heeej! Åh vad härligt att det gick så bra hos läkaren, blommis!!! Håller med om att ni var väl värda litet vardagslyx!Måste vidare nu, hinner inte skriva mer... Nu har jag hunnit få i mig litet mat som stillat det värsta illamåendet i alla fall
  • andbeyond

Åh! Blommis är här :) Vad härligt att höra en positiv ton sväva i tråden!

På vår föreläsning om "simmarna" fick vi också information att de är väldigt många och att ju nyare de är desto bättre - så det kan till och med vara bra att göra det två gånger på rad... om killen pallar vill säga ;)

• passionsblomman

Ja snacka om att det nu är till att syna livets mirakel i sömmarna...eller simmarna...

Räkan och utvärdera oc skilja ut och ha på burk och så sätta kateter och försiktigt låta simma...och kika på ägg och äggblåsor och mäta sekret och allt möjligt.
    Det är ju inte riktigt klokt. Man kan ju inte ens SE de små olika viktigheterna!

• ingenjörsbruden
    Ankan80 skrev 2009-04-02 16:09:12 följande:

Kanske inverterad av allt sprutande....

Hoppas osså att inte så många män läser här....

Blommis: Kan man få kram i livmodern av satsen!! Jaha....lär mig alltid ngt nytt här känner jag!!
    Den där lusten falnar rätt fort om det är MÅSTEN....bättre att få göra insemination.
    Ni är def värda lite vardagslyx!! Speciellt med tanke på kommande burk-r_kande!!

Hvidis: Låter sååååå härligt!!! Skulle vilja ha en bärbardator o takterass på jobbet....hade haft en nice solbränna då!!

Ore: Usch då....nåja...det brukar gå över....håller tummen för att det gör det snart!! *kramarförsiktigtohållerispypåsensamtidigt*
    Undvika socker o äta lite men ofta funkade jättebra för mig....har bara behövt spy 3 ggr totalt so far......

Andbeyond: ....ja vad säger man då....rise and shine, darling!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)