• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-01 08:32:46 följande:
    Jaså, jaha...jag har inte så noga läst på om frekvensen...MEN imorgon kommer vi ju iallafall att få höra hur det står till med simmarna.
    Tänker på den stackarn som står o räknar de snabba små spermierna....12345678,12345679, 12345680..,.öööööh va vad jag nu på.....jaha....1, 2, 3, 4

• Ankan80

Hehe

ingenjörsbruden skrev 2009-04-01 08:48:05 följande:
    Tänker på den stackarn som står o räknar de snabba små spermierna....12345678,12345679, 12345680..,.öööööh va vad jag nu på.....jaha....1, 2, 3, 4
    Håller tummarna för blommis!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-04-01 08:49:15 följande:
    Ja hoppas de har räknat klart tills imorgon!
    Ja det vår vi verkligen hoppas!!

O att de inte slarvat bort ditt blodprov....*pepparpeppartaiträ*
  • Ninnispinnis

Blommis, hoppas ni slipper bli ordinerade sex på speciella tidpunkter under ÄL då, det hjälper väl inte direkt lusten och spontaniteten...

• ingenjörsbruden

En fråga....

De föräldra-träffarna som MVC ordnar.....lite föreläsning om förlossning, profylax osv....är de bra?

De ligger så himla tokigt på dagarna....9.15-12.15 så man hinner ju inte jobba ngt innan o ja....maken ska ju ta sig ett par mil till jobbet osså....

Jag vill gärna gå...men är de något för karlarna?
    Känner mig lite smådum som frågar....

• passionsblomman

Nej, precis. Mendet är nog EXAKT vad det kommer att bli. Så var det för min kompis och hennes man iallafall. De fick hjälp m att styra upp hennes cykel, när det började bli dags för ÄL satte de skjuts på den med en spruta har jag för mig, och då var det fyra klockslag under det dygnet om jag inte minns fel...
    Hon säger att de aldrig garvat så mycket nånsin. Ställa klockan på fem på morgonen liksom...sexigt värre...

Dessutom lär ju vi behöva ha en barnvakt då också..hm!

Ninnispinnis skrev 2009-04-01 09:24:38 följande:
    Blommis, hoppas ni slipper bli ordinerade sex på speciella tidpunkter under ÄL då, det hjälper väl inte direkt lusten och spontaniteten...
  • Ankan80

Oj, det var väldans planlagt!

passionsblomman skrev 2009-04-01 09:41:18 följande:
    Nej, precis. Mendet är nog EXAKT vad det kommer att bli. Så var det för min kompis och hennes man iallafall. De fick hjälp m att styra upp hennes cykel, när det började bli dags för ÄL satte de skjuts på den med en spruta har jag för mig, och då var det fyra klockslag under det dygnet om jag inte minns fel...Hon säger att de aldrig garvat så mycket nånsin. Ställa klockan på fem på morgonen liksom...sexigt värre...Dessutom lär ju vi behöva ha en barnvakt då också..hm!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)