Ja eller hur? fast nu blir det ju:"du måste ta mitt pass, jag ska IGEN r**ka i en burk..."
Han hade förresten berättat den historian redan på jobbet och de hade garvat sig fördärvade åt hur pinsamt han tyckte det var...
Jag kan ärligt nästan tycka det är lika bra att det blir så här och inte ställa klockan och köra 4 ggr på ett dygn. Jag är inte alls säker på att det skulle bli så huoristiskt. et ska ju till en del för killen också och är det sådär påtvingat, kan jag mycket väl se för mig vissa problem...vilket förmodligen skulle leda till att jag blev helt frustrerad och antagligen helt omotiverat arg på honom och så blir allt skit...
Visste ni förresten, att det där provet han lämnar, inte får injeceras direkt utan måste behandlas så spermierna skiljs ut, och placeras i en vätska som är BÅDE spermievänlig och livmodervänlig, för annars får kvinnan KRAMP i livmodern!
Hade jag ingen aning om!
ingenjörsbruden skrev 2009-04-02 15:37:39 följande:
"Åhh, va skönt"...med insemination?! Sorry kunde inte låta bli!! Blommis: Verkligen bra nyheter....då hänger det på tajmingen...ojojojo. Kan höra din sambo ringa en kollega...ehhh kan du ta mitt pass?....jag måste sätta på frugan!