passionsblomman skrev 2009-03-24 13:24:00 följande:
Livet är fullt av mysterier och obegripligheter.och ibland en och annan räpa.Idag borde indianerna koma, för fyyyy vad illa jag mådde efetr att jag suttit med sonen och klockan sedan ringde. Sambon fick ställa sig upp och hämta min telefon så jag kunde ringa skolan. Jag bara kände att reser jag mig, då kräks jag.Så, idag borde de invadera.
*kommermedenstooooorbukettvitsipporförattmuntraupp*
Ore: Va skönt att du mår bra! Ja tuttarna...de kan kännas en hel del....ibörjan av grav kunde jag inte sova på magen pga ömhet i tuttarna!
Man blir nojig....jag har ju känt battingen fara runder där inne....nu känns det inte lika påtagligt....o så skrämde jag upp mig....jag går liksom ner i vikt/fettmängd samtidigt som magen ökar.....så i helgen tyckte jag att magen halverats.....vilket är helt ok om det är fettet som tunnas ut!

Innan Ankis mf så hade jag inte skänkt det en tanke....fanns liksom inte i min värld....jag mådde bra o magen växte.....kan rek att göra ett tidigt ul...skönt att veta! Eller be att få lyssna på hjärtljuden.....man hör faktiskt även rörelserna!!

Fräckt!
Du verkar helt omringad av gravida...

....det är lite en omställning för grabbarna....iallafall i början.....Rätt sött av din "svåger"/kollega!