• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Tack, jag mår bra! Har faktiskt inte tänkt så mycket på stelheten så den är nog botra då

Har ju börjat med ny kost och träning nu. Känns bra att tänka på något annat...

Skall minsann gå ner lite nu. Tycker INTE om vad vågen visar på nu

• Hvidbrud

*Aahahhhsøøøtalilllamäänniskobaaarnnyskabloodetflyyyta* Oj, vad läskiga de var, vildvittrorna!

• Hvidbrud

Ingis: vad skönt att du fick höra hjärtljuden! visst är det underbart!!!
    BM sa till mig att det var vigtigt att jag visste att om jag inte kunde känna sparkarna en dag så skulle jag inte bli orolig. det är först i v 24 som man ska känna den hela tiden....

• passionsblomman

nejförfaan! härskaingetblodflyta! *gömmer mig* SYNSINTEEEEEFIIIINSINTEEEEE

Hvidbrud skrev 2009-03-24 16:28:16 följande:
    *Aahahhhsøøøtalilllamäänniskobaaarn nyskabloodetflyyyta* Oj, vad läskiga de var, vildvittrorna!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-03-24 16:33:50 följande:
    Ingis: vad skönt att du fick höra hjärtljuden! visst är det underbart!!!BM sa till mig att det var vigtigt att jag visste att om jag inte kunde känna sparkarna en dag så skulle jag inte bli orolig. det är först i v 24 som man ska känna den hela tiden....
    Helt rätt....sparkar har jag inte förväntat mig....bara elvispandet....men misstänker att nerverna har domnat av allt elvispande!

Har nog varit mer orolig än vad jag trodde.....det känns verkligen som STORA stenar har fallit från mina axlar....

Ankis: hahahah ja det var ju bra att du inte är stel längre
    Asså lite "vårstädning" med detox, motion, ögonbrynsplockning, hårinpackningar, manikyr o pedikyr o kanske besök hos frissan gör under för själen.....blir nog en låååååååång stund i badrummet ikväll för mig!!
  • passionsblomman

Gud vad min lillasyster blev livrädd när jag gjorde vittrorna med full inlevelse därhemma...

"Sluuuuutaaaaa" skrek hon "mammmmaaaaa!"

Jag skrämde henne med gargamel i Smurferna också. Vi bodde i Örebro då och i slottet lyste det i ettenda fönster på kvällen. Där bodde han trodde hon. Det var ju skitkul att påminna om...och när vi istället flyttade til Jämtland, då hade man ju ett helt Storsjöodjur att dra till med när man badade....

hahahahahaha!

Jag är nog ond ändå näralltkommeromkring...

Hvidbrud skrev 2009-03-24 16:39:32 följande:
    Hi hi! Hade den på kassetband... gissa om det blev tunnslitet?!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-24 16:43:46 följande:
    Gud vad min lillasyster blev livrädd när jag gjorde vittrorna med full inlevelse därhemma... "Sluuuuutaaaaa" skrek hon "mammmmaaaaa!"Jag skrämde henne med gargamel i Smurferna också. Vi bodde i Örebro då och i slottet lyste det i ettenda fönster på kvällen. Där bodde han trodde hon. Det var ju skitkul att påminna om...och när vi istället flyttade til Jämtland, då hade man ju ett helt Storsjöodjur att dra till med när man badade....hahahahahaha! Jag är nog ond ändå näralltkommeromkring...
    hahhahaha vissa tendenser ser vi....dock tror jag det är storasystertendenser!!!

*synsinteheller*
  • Hvidbrud

Lika ond som mig som gjorde poltergeiströster till min vättskrämda kompis som inte vågade komma uoch hälsa på mig fler gånger...

Ingenjöen: klart du var orolig, gumman! *sköntattalltärsomdetärkram*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)