• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-25 15:43:45 följande:
    Ja detta är sannerligen livet! *puffar till kuddarna lite extra*
    *mmmmmmyspysmmmmmmh*

Nä nu ska jag hem o krypa i ngt sexigt o när den stackars maken kommer innanför dörren så ska jag släpa in honom i sovrummet!

KRAAAAM!

Ps vi hörs på fredag...är ute hela dagen i morgon!!!
  • Ninnispinnis

*tryckernermigmittemellanerochläggeruppbenenpåsoffbordetochtarettbettpåhvidisvåffla*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-03-25 16:07:59 följande:
    Ingenjören -
    Ja jag vet!!! No comments necessary eller?!
    Vågade inte skriva det i den andra tråden.....hehehehehe här är ju folk varnade i trådstarten iallafall!!! *hehehehehe*
  • Hvidbrud
    Låter som en bra plan ingenjören...
    Min man sexvägrar just nu... Och inte får man en gummisnopp i pressent som ersättning heller... Nä, här får man liiida!! Men det gör inget, just nu är hormonerna lugna på det planet.
    Men låter härligt i alla fall.. nått sexigt.. jag kan ju hälsa och säga att en H-skål inte kommer i de sexiga utgåvorna..
  • passionsblomman

*gräddar våfflor för fulla muggar*

Hörni, nu har snart nästan hela dag32 gått...ingen indian...
    (men nu ska vi ju minnas att dag 36 mkt äl kan komma inna det blir indianer också...)

• Ninnispinnis

Hvidis -

Blommis -

Jag måste bara säga att min man är helt underbar! När jag kom hem från jobbet möttes jag av "Hej min lilla sjukling! Har det varit segt att jobba?" Sen sa han "Jag tycker du ska krypa upp i soffan och kura under filten, så slänger jag i en tvätt och fixar mat". Till saken hör att han steg upp med mig klockan 7 i morse och har snickrat med huset hela dagen (vilket innebär att han har snickarbyxor på sig - me like )

Fina, underbara människa!

• lanovia 08

Ninnis visst är det underbart.
    Min man svarade lugnt när jag sa att jag var tvungen att jobba över. "ok, gör det. Då är maten klar när du kommer". Så han åkte direkt hem och fixade maten, jag jobbade över 1h och kunde svintrött sätta mig direkt till dukat bort. gud vad det lilla extra är guld värt.
    Skäms för de gånger som man klagar för det lilla de inte gör, ungefär som man själv är perfekt.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)